søndag 20. mai 2012

GAMMALT HUS MED SJEL OG SJARME.

Det vert eit litt annaleis innlegg frå meg idag. Det lyt vel kome inn under kategorien nostalgi.....

Eg likar så godt gamle, gjerne litt falleferdige hus. Likar å tenke på historia bak og kven som har levd der.

I dag har eg vore ved eit slikt hus. Eit gammalt hus fullt av fine detaljar. Sjå berre på urnene øverst og nederst  på trappa.  Og glassverandaen....  Ein slik vil eg og ha.....


Eit vindu nesten dekt av eføy. Vakkert.....



                 Den nydelegaste bakgarden. Nesten sydlandsk stemning her.....
                 (Klikk på bildet så vert det større)


                  Tidens tann .....
 


              Eføyen har fått vekse fritt.....


                 Sjarmerande dør med nøkkel som ikkje let seg rikke.....



       Fine detaljar. Takhellene er visst på vei ned.....


Porten inn til eigendomen. Ser du godt etter ser du kanskje rada med påskeliljer innom porten. Dei var av det gamle slaget og aldeles nydelege.(Bildet kan klikkast større)


Takk for meg, eg kjem gjerne attende.


Helsing Alva.


3 kommentarer:

  1. Eg har vore der fleire gonger, kvar gong ser eg nye detaljar. Eg hugsar dei som budde i huset. Han spela fiolin. Ho var flink med blomar. Eg fekk kokesjokolade hjå ho. det er barndomsminner. :-)

    SvarSlett
  2. HERLIG HERLIG!
    Gamle hus er nydelige!
    Jeg ser jo at du har øyet for dette.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Sjarmerende hus som sikkert en gang har vært et stashus!! Håper noen kommer og redder det snart. før det blir for falleferdig....
    Sånne gamle hager er bare så fine, liker når det er litt overgrodd:-)
    Fin dag og ny uke til deg!!
    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no