torsdag 24. mai 2012

RETRO

Eg er veldig glad i stoff frå 60 og 70 -talet. Fargane og mønster i desse stoffa er berre så fantastiske og inspirerande. Eg elskar å sy av retrostoff, og særleg barnekjolar.  Her er eit lite knippe med kjolar sydde i retrostoff:


Kjole i str.104 sydd av eit herlig dynetrekk frå  70-talet, heilt ubrukt. Låg fortsatt i orginalpakninga. Søt lomme i brunruta stoff.




          Denne er sydd av eit putetrekk frå gjenruksbutikken sikkert også frå 70-talet. str.104


       Brunruta stoff frå ei gardin, det mørke stoffet er nytt. Str.86.


Herlig grønn kjole. Blomstra stoff frå eit gammalt dynetrekk, grønnruta frå ei gardin. Søtt Postman Pat bilde også frå ei gardin. Str. 86.



Det blomstra stoffet i denne kjolen er frå ein fantastisk flott kjole frå 60-70 talet. Vurderte lenge å sy ein kjole til meg sjølv av det, men sidan det var ein forklekjole med knapping heilt ned framme vart det enklast å bruke det til barnekjolar. Fekk bruke av det til tre kjolar. Det turkise stoffet er av nyare dato,nederste delen på ein nesten ubrukt tunika. Str.92.



Søt sommarkjole med kirsebærstoff frå ei gardin. Det grønruta er og frå ei gardin funne på loppis. Str.98.

Håper alle nyter det flotte veret vi har for tida! No skal iallefall eg ut og plante blomster i urnene mine.
Flott kveld til alle som kikar innom.

Helsing Alva.

1 kommentar:

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no