søndag 13. mai 2012

VESKEDILLA



Eg må berre innrømme det, eg har veskedilla. Det heng vesker på alle knaggar rundt i huset, dei ligg i alle skap og for ikkje å snakke om kva som er på mørkeloftet...Eg vert dregen mot alle veskestativ i butikkar, ja dei ropar på meg! "Har du ikkje nok vesker?" spør dattera mi når vi er ute og handlar ilag. DET VERT ALDRI NOK VESKER!!!!! Heldigvis er vesker noke av det eg likar best å sy. Her er eit par av den nyaste modellen min,ei romsleg skulderveske: 


Denne er sydd av kraftig dongeristoff med ei applikert  ugle på.
Denne er sydd av eit knalltøft og retroinspirert sofatrekk frå Ikea.  

















































































































































3 kommentarer:

  1. Heisan
    Tusen takk for hilsen på bloggen min og hjertelig velkommen til bloggland!
    Veske nr. 2 her synes jeg var knallfin og helt spesiell.
    Fantastisk grafisk!
    Fin kveld til deg!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Imponert og der får du plass til mykje :-)

    SvarSlett
  3. Flotte vesker!
    ...og eg torer ikkje eingong tenke på å telle kor monge vesker eg har...
    Likevel er alltid plass til nye :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no