onsdag 20. juni 2012

LAPP PÅ LAPP.....



Då vart endeleg lappeteppet ferdig! Det er mykje styr og arbeid med eit sånt stort prosjekt.  Men utruleg kjekt også.



Lilla og turkis er som tidlegare nemnt ein av mine favoritt- kombinasjonar. Synest det er så friskt og litt frekt .
Lillafargane vart litt bleike på bildet ,det er litt skarpare i virkelegheita . Har brukt ei blanding av nye og brukte stoff, mest brukt.




Eg har quilta det på maskin med overtransportør på skrå gjennom dei lilla lappane. Har brukt litt tjukk vatt, så det er mjukt og godt. Bakstykket er eit mjukt og deilig dynetrekk frå gjenbruksbutikken. Synest det passa perfekt til bakside. Sidan det er quilta er teppet stødig og godt.




          Av restar vart det sjølvsagt ei pute.....




Den fekk same stoff som teppet til bakside og glidelåslukning. Synest det er ein enkel og grei måte å lage lukning på.




Begge to vert med til Bjørke og Postkjellaren. No nærmar det seg raskt tid for opning, søndag 15.juli.
Har litt arbeid å gjere før den tid ja.....

God onsdagskveld til alle!

Helsing Alva






1 kommentar:

  1. Så utrolig fine ting du har sydd, Alva, liker stoffene og fargene:) Jeg har gått på quiltekurs (1994), har quilta lite etter det, men ser ut som om jeg må gjøre et forsøk:)

    klem Trine:)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no