lørdag 14. juli 2012

KLART FOR OPNING !


Då er endeleg Postkjellaren klar for opning i morgon søndag! Jammen gjekk heile denne dagen også med til klargjering,men no er alt i orden!




Vi opnar kl.13 og held på til kl.17. Har du tenkt å ta turen til Bjørke og Postkjellaren så køyrer du mot kyrkja, og der kan du også parkere. Det er godt skilta, så eg trur det skal vere greit å finne fram.



Her kjem eit bilderas. Alle bilde kan klikkast større.


















Då håper eg mange tek turen til Bjørke i morgon. Der er mykje anna som også skjer i bygda,blant anna fotoutstilling i Bakketunet,  låvesalg hos Mork Antikk
og sal av rjømegraut på bedehuset.

Eg har gode kaker, kaffi is og brus til salgs. Og vi har ein flott uteplass,så då får vi håpe at vergudane er på vår side i morgon.

Velkommen til Bjørke!


                                   Helsing Alva
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no