søndag 29. juli 2012

OVERALL IN ACTION !!


Det er ikkje ofte eg får sjå kleda eg syr i bruk sidan eg ikkje har slike småtroll å prøve på. Så når eg ein sjeldan gong får sjå eit av produkta mine på ein unge vert eg nesten rørt. I dag fekk eg oppleve det.....

 
 Denne overallen sydde eg ferdig i går og den vart med til Postkjellaren i dag.
Den er sydd av ei nesten ny dongeribukse som hadde fått ei stygg revne på ein slik plass at det var umulig å bøte på skikkeleg vis. Det søte pusestoffet er frå ei gardin funne på loppis og det lyseblå prikkestoffet er eit laken frå Åhlens.

Så fekk eg besøk av skjønne Emma!


Og ho fekk seg ny overall!! Den passa perfekt, skulle nesten tru den var laga til henne! Større sjarmtroll skal ein leite lenge etter, ho sjarmerte iallefall meg i senk.


Herlige Emma!

Tusen takk for herlig besøk, du er nydelig!

 Ps. Har fått tillatelse av mora til å legge ut bilde av Emma.


Vi har hatt ein nydelig dag her på sunnmøre i dag og det var svært så folksomt på Bjørke! Mange forskjellige arrangement i bygda gjer at mange vel å ta ein søndagstur hit. Og det som er så kjekt er at folk sirkulerar rundt og får med seg det som skjer. Veldig positivt for alle!

Ønsker alle ei ny flott veke. Måtte sola skine på kvar og ein!!

                                            Klem frå Alva


5 kommentarer:

  1. Og takk for sist ja! Flott butikk.

    SvarSlett
  2. Sjå der var lille frøkna i den flotte overallen :) Kari tipset meg om bloggen din!Flotte bilder og nydelig tekst;)Savner Bjørke når jeg ser bilder her inne. Kanskje vi sees igjen neste sommer. Det spørs om vi ikke kommer og handler kjoler da.....Klem fra Emma og mammaen

    SvarSlett
  3. Hei Camilla! Takk skal du ha! Du har virkelig verdens herligaste jente:) Eg smelta fullstendig;) Dokke er hjertelig velkomne tilbake neste sommar! Gled meg til å sjå dokke:)
    Klem til dokke begge.

    SvarSlett
  4. Å du e soo flinke:)!Kor kjekt å sjå kor du tryller fram som mykje fint:)Håper du får selgt alt og fortsetter å sy vidare :)!E so kjekt å sjå:)Klem frå Gunnhild Homberset:)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no