fredag 27. juli 2012

UGLEVESKER OG POSTMAN PAT.....


Symaskina har fått køyrt seg denne veka og fire nye uglevesker har sett dagens  lys. Dei eg hadde forsvant fort frå Postkjellaren på opningsdagen og no hadde eg endeleg tid til å lage nye.


Den i linstoff er allereie solgt.(Den første i montasjen)




Har lenge hatt planar om å sy noko til gutar også men har ikkje heilt funne ut kva. Så fekk eg spørsmål om å sy ein overall , og då vart denne til :



Vart veldig fornøgd med den, så trur absolutt at det vert fleire slike. Den er 100% gjenbruk. Postman Pat stoffet er frå ei gardin funne på gjenbruk, dongeri frå ei nesten ubrukt skjorte og foret er frå eit laken.
Denne er desverre solgt, men har som sagt planar om fleire. Kanskje det vert ei til før søndagen.
I dag skin sola så då bør eg vel kome meg utom hus og gjere litt hagearbeid. Hagen er veeeeldig forsømt no.


 

Har nokre fine Dronning Ingrid graniumar då.....

Søndag har eg igjen ope i Postkjellaren frå kl.13-17. Satsar på finare ver denne søndagen enn forrige slik at det går an å sitte ute og drikke kaffi og nyte den fantastiske utsikta ut over fjorden.
Ta deg ein tur då vel.....

God helg til alle.



                                      Klem frå Ava

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no