onsdag 22. august 2012

FLOWER POWER


Hei, då var eg her igjen! Dagane går visst litt fort for tida og plutselig var det onsdag kveld!
To nye vesker har sett dagens lys idag, med flower power som tema.


Bilda er tekne no i kveld med blitz så kvaliteten er ikkje den aller beste.



Sjekk den lekre folkevognbussen då!!

Fann ei gardinlenge i restekassa hos ein gardinforhandlar og den er berre knallfin! Her kan det verte mange spanande prosjekt framover!!


Det kriblar allereie i fingrane.... Så mange herlige bilar.....


Denne var det halv pris på så då klarte eg ikkje å stå imot......

Søndag er siste dag ope i Postkjellaren denne sesongen. Litt vemodig og litt godt er det. Men eg skal delta på eit par andre arenaer utover hausten,det kjem eg tilbake til seinare.

Ein fin torsdag til alle:))

                                    Klem frå Alva


4 kommentarer:

  1. For et herlig stoff - og veskene ble flotte! Den med bilen var knalltøff :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikkje sant.... falt pladask for det stoffet. Tenk alt det stilige ein kan lage med bilar på!

      Slett
  2. Heia:)den veska med folkevognbilen va no so tøff:)!Skikkelig stilig:)!Godt jobba:)Klem frå Gunnhild:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia Gunnhild:) Så kjekt at du likte veska med folkevognbussen på:))Synest den vart tøff sjølv også;)Kan lage mykje fint utav dei bilane der....

      Slett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no