mandag 13. august 2012

NABOENS HAGE....



Frå syrommet mitt har eg utsikt til ein vakker hage. Det er desverre ikkje min eigen sjølv om eg inderleg skulle ønske det...... Nei, det er naboens hage. Dette er det eg ser når eg lyfter blikket opp frå symaskina :


Dette synet gjer meg glad, for eg elskar blomster! Men eg har ikkje rygg eller kne til halde på med så mykje hagearbeid så då er det godt å få kvile augene på naboens blomsterpryd i staden. Medan eg set bøygd over symaskina ligg nabodama bøygd over blomsterbedda sine. Kvar kveld ser eg ryggen hennar der borte.... Og det viser att.... Lenge har eg hatt lyst til å ta med med kameraet bortom steingarden og forevige dei vakre blomane. Og i kveld har eg vore der.( Fekk lov då.)...Så no skal eg vise deg naboens hage. Sjå og nyt!!

Nydelege liljer,ridderspore bak.(Eller muligens det er Aconitum?)






Herleg syrinlilla floks




Fine blomsterbedd over alt.....




Asters og Lysemachia bakom.


Eryngium



Helenium -Praktsolbrud





Hestemynte






Vakkert og velstelt. Ikkje mykje ugras å sjå her nei.....


Til å verte glad av!! Herlege orange ringblomster mot den knallblå kornblomsten. Deilige kontrastar!



Slik kan det også gjerast! Er det ikkje flott vel? Humla slynger seg rundt skuret.....

Takk for at eg fekk snike meg inn i hagen din, Anne!

Ynskjer alle ei vakker og blomsterfylt veke!

                                               Helsing Alva


1 kommentar:

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no