lørdag 29. september 2012

DAGENS LOPPEFANGST


Det er ikkje mange loppemarked her i vårt distrikt, så det er veldig kjærkome når det endeleg er eit. Det var eit tidlegare i haust, men då jobba eg så det fekk eg ikkje med meg. Men i dag hadde eg fri så då vart det tur på loppis!
Eg kom dit nokre minutt etter at det opna og då var der allereie stappfullt  av folk.
Det vart ikkje den heilt store fangsten, men litt vart det då. Mest fornøgd er eg med denne pinnestolen som vart min for 100 kr.

Har vore på jakt etter ein slik stol lenge og vart overlukkeleg då den sto der og venta på meg. Tenk at ingen hadde kapra den før meg! Denne skal eg bruke i Postkjellaren. Den søte kaffikjelen greidde eg heller ikkje gå i frå.


Og denne mokkakoppen i den nydlegaste grønfarge fekk eg også sikra meg. Har maken fløytemugge frå før. Står ingenting under koppen, men trur det er Figgjo.(Den er frå Figgjo har eg funne ut i ettertid)




Litt stoff vart det også, sjølv om utvalget ikkje var det heilt store. Der var ganske mykje, men for meg uinteressant.


                                        ********************************************************



Og så må eg berre ta med nokre naturbilde frå turen. Måtte køyre nokre mil til der loppemarkedet var og heldigvis hadde eg kameraet i bilen. For det var mange vakre motiv undervegs. Veret har vore mykje bedre enn venta og dette vatnet var så blankt at fjella spegla seg i det.




 Vatnet heiter Vatnevatnet....





 Det er ingenting som er vakrare enn hausten når det er slik som dette.....




Håper hausten er like fin hos deg!

I morgon vert det kanskje ein ny tur med kameraet.

God laurdagskveld til deg som kikar innom! Her er det snart taco på menyen.

                                                 Klem frå Alva




3 kommentarer:

  1. KJempefin stol, og gøy når det går an å finne fine ting selv om man er litt sene. Slike kopper tror jeg det er mange som samler på - gøy når du har fløtemugge i samme.
    Som vanlig nydelig natur- virkelig stille og fint :)

    SvarSlett
  2. Fin stol du fekk tak i:) Likte koppen også:)
    Ikkje mange loppisar her i området heller, så det gjeld å møte på dei få som er...

    SvarSlett
  3. Det er ein mokkakopp frå Figgjo ja. :-) Hilsen R.S.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no