torsdag 27. september 2012

LITT FLEIRE HANDLENETT


Det har ikkje vore tid til så mykje sying siste par vekene, men nokre handlenett har det vorte innimellom. Eine var ei bestilling og dei andre er til å gi bort.


Denne var ei bestilling og ei ung dame er no den heldige eigar av denne veska.


Litt Flower Power....... sydd av ein gardinrest.


 Denne er også laga av ein gardinrest. Likte godt fargane her. Kunne hatt den sjølv ja, men treng ikkje fleire vesker for øyeblikket.... Dessutan skal eg gje den vekk.....
 Foret er av eit dynetrekk frå Åhlens.




Har litt andre bestillingar også som eg må prøve å få unna. Noko har eg laga men kan ikkje vise det før mottakaren har fått det.  I det siste har det vore mange andre ting som har teke opp tida mi så sying har vorte nedprioritert. 

Skal vere med på ei ny utstilling også seinare i haust så eg må nok snart få fart på symaskina igjen ja....

 ********

Det har vore godt å få lada batteria i godveret vi har hatt, men no ser det desverre ut til at det er over for denne gong. I dag kom regnet tilbake og meldingane ser ikkje så alt for lovande ut framover. Men på ei anna side så er det supert sy-vèr då.........

Fin fredag og god helg til alle!

                                       Klem frå Alva


1 kommentar:

  1. De veskene ser veldig greie ut - har tenkt på å sy meg noe liknende selv , må bare finne et mønster eller lage et :)
    Så kjekt med noen bestillinger. Tror helt sikkert at mottakerne blir fornøyde.
    Været her i sør er veldig skiftende, ikke lett å kle barna når det er regn, stiv kuling og så strålende sol - med få timers mellomrom :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no