lørdag 6. oktober 2012

DOKKEKLE


Sanitetslaget her i bygda skal halde basar i morgon og eg har bidrege med litt kle til babyborndokka som skal loddast ut.
Dokkekle synest eg er veldig kjekt å sy. Det er smått og gjerne litt pirkete, men likevel raskt å lage. Og så er det ein flott måte å få brukt opp litt stoffrestar!
Kosar meg skikkeleg når eg lagar desse søte små plagga.
Tre antrekkk var det eg rakk denne gongen. Skulle gjerne ha laga meir - men tida strakk ikkje til......


Finkjole må sjølvsagt vere med......Kjolen er open bak med borrelås-lukking slik at den skal vere enkel å ta på og av for små hender.



 Forkle -sett til ein liten kokk.......



Overall og frottègensar. Gensaren er også open bak med borrelås-lukking. Greit å sleppe å dra den over hovudet........ Alle mønster er frå bøkene til Anne Grete Gaaserud. Gode og enkle mønster med romslege modellar.

Andre flittige hender har strikka forskjellige antrekk, så det er ei rikhaldig garderobe som fylgjer med. Til og med garderobeskap høyrer med til gevinsten.
Så får vi berre håpe at det er ei heldig lita dokkemamma(eller dokkepappa for den saks skuld) som vert eigar av denne i morgon.

God helg til alle som kikar innom!

Oppdatering søndag:
Då er basaren over og dokka kom absolutt på rett plass!! Det er sååå kjekt!!!


                                              Klem frå Alva


3 kommentarer:

  1. Åh, jeg har så mange fine minner fra basarer jeg var på som liten :) Kjempflott gevinst som helt sikkert alle de små (og store :) har lyst til å vinne. Vi skal på basar i november her - gleder meg :)

    SvarSlett
  2. Hærligenminhet så flotte dukkeklær!
    Blir misunelige på folk som deg som e sååå flinke te å sy :o)

    SvarSlett
  3. Takker, men hos meg går det i veeeldig enkle ting og ikkje sånn som klær og sånn :o)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no