tirsdag 9. oktober 2012

FROST


I dag vakna vi opp til frost -  kvitrima natur, knallblå himmel og strålande sol! Eg likar det ikkje men må innrømme at det er vakkert. Så då måtte eg ein tur ut med kameraet og ta litt frostbilde.
Trur eg snart må lage meg ein fotoblogg - for no er det visst like mykje natur som saum her inne......


Vakre snødekte fjell...... Saudehornet midt i bildet. Dette er utsikta mi frå stoveglaset.







Framleis nokre bringebær att - dette var stivfrose.........


 Jordbærplanter.......





 Solstrålane kjempar seg fram.....








 Nussi-pus har lyst ut men synest det ser litt kaldt ut......


"Vær så snill og lat meg sleppe å gå ut då..... Lat meg heller få sitje her over omnen og varme meg.... eg fryyyys sånn......."

Ha ein strålande dag alle sammen!


                             Helsing frå Alva og Nussi-pusen


4 kommentarer:

  1. Det var nokre vakre frostbilete. Vi bur i eit vakkert land. :-) Ha ein framifrå dag. :-) Hilsen R.S.

    SvarSlett
  2. Heia..
    Flotte naturbilder og saum er ein fin kombinasjon..
    Og sikkert ei god dose inspirasjon og eit trengande pusterom <3
    Kombinasjonen haust og kong vinter er ei fine tid med tanke på dei sterke og klare fagane vi får
    So sett vekk frå kulden er det ei kjempeflotte tid!!
    Ellers må eg få takke for den flotte veska!(den unge dama vart kjempeglade :0))
    Ha ein fine dag c",)
    Klem

    SvarSlett
  3. For et nydelig skue! Wow! Ja, nå er det frost om nettene her også.. Jeg synes det er greit, men jeg liker ikke så godt at det blir så tidlig mørkt... :)

    SvarSlett
  4. Høsten er no fin, sjølv om den bringer med seg kulde og mørke:)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no