onsdag 24. oktober 2012

PRIKKAR OG HJERTE


Dagslyset som eg venta på for å ta bilde av søndagens produksjon det kom aldri......
Så då vart det blitz-bilde innandørs i staden. Kvaliteten er difor ikkje den beste.


Her står eg - i beste Kaspara stil (kjekt å verte inspirert) Koslig forkle i halvlin med prikkestoff frå Stoff og stil og lomme laga av ei brikke frå bruktbutikken.




 Hjerte og blonde høyrer med...............



 Hjertegryteklutar som passar til




Her er ein variant med hjertestoff frå Åhlens og to lommer.







 Lomme laga av ei heklabrikke.








Barneforkle i 100% gjenbruk. Rutastoffet er frå ein duk og det blomstra frå eit dynetrekk. Det er dette eg likar aller best, å lage nytt av brukt!


Er glad eg har fått vinterdekk på bilen for her er det meldt snø til i morgon! Kan ikkje akkurat sei eg likar det.........Vinter er ikkje mi favoritt- årstid nei........

God haustkveld til alle som kikar innom!

PS. Har du fått med deg at eg har ein "gje-vekk" på gong?  Ikkje forseint til å melde seg på endå, trekning 1. november. HER  finn du innlegget. Ei fin skulderveske kan verte di.


                                            Helsing Alva


4 kommentarer:

  1. Så flotte, ser Kaspara likheten :) Herlig med den hekla lomma som pynt. Gjenbruk er det jeg også liker best :)

    SvarSlett
  2. Veit du ka for ei flinke dame, du imponera kvar gong. At du kjeme på å kunne bruke ei brikke her og litt av noko anna der. Det er no det som gjer det så delikat!!!!
    Eg må rulle opp og ned fleire gongar å nyte kreasjonane dine...utrulig flott.
    Ja trur ikkje du det sneik seg til å sludda litt i kveld og meir verte det vel etter meldingane å tru :(( Lika ikkje vinter lenger eg.
    Ha fortsatt ei fin veke....gled meg til å nyte nye flotte kreasjonar frå di side.
    Varm haust klem frå meg.


    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Så fine forkler :-) driver med forkle og klesklypeforkler selv for tiden :-) snart julemessetid :-) veldig koselig med juleforkler selv om disse fint kunne ha blitt brukt hele året :-) Fine! Man får ett rimelig annet syn på livet etter slike perioder i livet sitt :-( siste fem år har vært tøffe her..verst det siste egentlig..men det som ikke knekker en gjør en sterkere :-) og viktig og ta vare på mennesker som vil en vel :-) gode venner vokser ikke på tre!

    Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fin blogg, og med så mange synspunkter jeg er 100% enig i! Det er så gøy og så riktig å bruke gamle ting om igjen, det er jo halve moroa, det å se hva man kan få ut av gamle klær. Redesign er så morsomt. Jeg må følge bloggen din!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no