mandag 15. oktober 2012

TIL EIN LITEN KOKK

Eg har så smått starta med litt juleproduksjon. I november opnar ein julebutikk eller julehus som vi kjem til å kalle det i tilknytning til Svendsengarden i Ørsta (som eg skreiv om HER .) Der skal eg vere med i lag med ein gjeng kreative og flinke damer med ulike produkt. Vi kjem til å halde ope kvar laurdag fram til jul. Så her går planlegginga for fullt.


Dette forkleet sto i Alt om Handarbeide for eit par år sidan. Eg sydde to stykker då, men synest det var mykje arbeid for så lite og har ikkje laga det sidan då. Likar nemlig ikkje så godt å rynke....... Men no fekk eg lyst å prøve meg igjen sidan eg fann dette polkadottstoffet på  Stoff og Stil tidlegare i haust. Og har du sett - det gjekk som ein leik! Synest ikkje det var mykje arbeid i det heile tatt! Så då vert det nok eit par stykker til av dette tenkjer eg.

Så ser eg at teljaren straks rundar 5000 og det er no heilt fantastisk på 5 månadar!
Og det må sjølvsagt feirast, så difor planlegg eg ein liten "gje vekk". Så følg med.........

Her har vi hatt nok ein strålande haustdag, men regnet er visst like om hjørnet no.

God ny veke til alle !

                                  Klem frå Alva



2 kommentarer:

  1. Så gøy med et lite samarbeidsprosjekt, og forkleet var veldig søtt. Jeg synes rynking er gøy, det er verre med folder og legg :)

    SvarSlett
  2. Å kor skjønt forkle ,fikk julefølelse med ein gong c",)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no