mandag 5. november 2012

Rosa snurreskjørt og hjertebankstoff......


Rosa er vel kanskje ikkje den mest typiske retrofargen, men det er iallefall ein farge som sel godt. Særleg bestemødre likar å kjøpe rosa til små jente-barnebarn. Så difor har eg satsa litt meir på rosa siste året, sjølv om eg synest det er mykje kjekkare å sy av andre knæsje retrofargar. Men søtt er det,  ingen tvil om det.
Så då måtte eg lage eit parti med rosa snurreskjørt også. Og søte vart dei......

Det herlige hestestoffet og det aldeles nydelige blomstra stoffet kjøpe eg hos AvMeg. Ho har mange fine retrostoff til salgs.



 Har brukt ei blanding av nye og brukte stoff. Størrelsar frå 3-6 år.





 På vei heim frå jobb i dag var eg ein snartur innom bruktbutikken for å sjå etter noko spesielt. Det eg såg etter fann eg ikkje, men fann til gjengjeld noko som eg nesten dåna av.......


To putetrekk av dette nyyydelige sukkertøystoffet! Fargane lyg litt her, er finare i virkelegheita.
Håper det ikkje sto nokon på andre sida av reolen, for då må dei ha trudd at eg fekk eit illebefinnande slike gispelydar eg laga.......
Det er ein uvanleg fasong på dei, smale og veldig lange. 
Synd eg ikkje hadde dette stoffet før eg sydde skjørta - spørst om ikkje eg må lage fleire!


No nærmar det seg opning av juleutstillinga , denne veka skal vi byrje å klargjere lokalet. Det er eit supert lokale i ei gammal bygning. Bilder kjem etterkvart. Vi opnar neste laurdag, den 17.november.

Ynskjer ei super-duper veke til alle som tittar innom!

                                        Klem frå Alva

5 kommentarer:

  1. Wow, så fine skjørtene ble og kjempegøy å se hva du tryller ut av stoffene "mine" . Og så heldig du var som fant et slikt hjertebankstoff - jeg har noe som likner og det er så fint med rosa og oransje sammen :)

    SvarSlett
  2. Ja, du får det til du. Forstår godt at bestemødrene vil kjøpe slike lekkerbiskena til barnebarna...dei er no så flotte.
    Herlige stoff du har funne...og kjekt for deg som har fantasi og kjem på kva du skal sy av dei.
    Lykke til med juleutstillinga.
    Klem frå meg :)

    SvarSlett
  3. Hei du :-)

    Så fine skjørt :-) Flinke du :-)
    Blir gøy med juleutstilling da :-) Håper det kommer bilder ;-) Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

    Klemmer ifra meg


    SvarSlett
  4. et skikkelig stoffkupp! skjønner du fikk hjertebank :)
    skjørtene var også nydelige, de må vel selges lett på marked!

    Veska kom i posten i dag, og jeg er KJEMPEHAPPY for den! virkelig fin :) har skrevet noen ord om den på bloggen i dag, og linka til deg. håper det er ok. tusen tusen takk!

    SvarSlett
  5. Fine skjørt! Det er veldig kjekt å sy slike skjørt:)
    Skikkeleg fint retrostoff du fann!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no