lørdag 17. november 2012

Vellukka opning av julebutikken!

Då har vi opna julebutikken vår og eg skal sei det vart vellukka! Med fin omtale i lokalavisa i dag vart det ein bra start! Mykje folk var innom dørene til den koslige butikken vår der ein vart møtt av den nydelege lukta av krydderhjerta mine. Heilt ut i gangen lukta det og mange lurte på kva det var som lukta så godt!

Alle måtte bort til juletreet og stikke nasa inni i striehjerta fylt med herlig krydder! Gremmes over det dårlige bildet! Må bruke blitz, for det er litt dårlig belysning der.



 Her er det nostalgiske hjørne......



Salget vart bra,eg er iallefall kjempefornøgd med første dagen! To av snurreskjørta vart selde, blant anna det rosa med hestemotiv på. Det kan du sjå her . Så eg må nok sy litt fleire skjørt.....







The Ugly Family er no splitta, berre stakkars Ulrikke sit einsam att i kofferten. Resten av familien fekk nye heimar i dag. Får sjå om ikkje eg får laga nye familiemedlemar til henne for det vart litt tomt i kofferten....

Tilbakemeldingane var veldige gode, særleg over det fine lokalet og den flotte utstillinga vi hadde laga til. Veldig inspirerande og kjekt med så god respons!

Då ynskjer eg alle ei god helg! Ser ut som der vert litt sying på meg.....


                                                   Klem frå Alva

5 kommentarer:

  1. Kjekt at salget gjekk bra:) Eg trur ein har igjen for å legge litt ekstra arbeid i utstillingane:)

    SvarSlett
  2. Så gøy at det gikk fint når dere hadde lagt ned så mye arbeid. Det ser flott ut. De krydderhjertene var en god idé. De må jeg nok prøve meg på, men jeg velger nok retrostoff :)

    SvarSlett
  3. Såå mykje fint og så flott at du fekk solgt ein del:)

    SvarSlett
  4. Hei,
    Det var supert at det var så flott oppslutning om julebutikken. Syns forresten det var kjekt at Ulrikke sitt igjen åleine i kufferten, betyr godt sal for deg og det unner eg deg virkelig :))))
    Så koselig juletreet ditt er med striepynten. Flotte bilde med utrulig mykje fine produkt.
    Ha ei god ny veke....syveke blir det vel :))
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  5. Hei :-)

    Så flott at det gikk bra :-) Og så masse fint! Synd det er så langt unna ellers skulle jeg gjerne tatt turen :-)

    Lykke til videre med salget :-)

    Klem

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no