lørdag 15. desember 2012

KASPARAS KONJAKK-KRANSAR


Det som er så kjekt med å blogge er at ein både kan inspirere andre og verte inspirert sjølv.
Synest det er utruleg kjekt når nokon skriv i kommentarfeltet at dei har laga eller skal lage noko eg har vist. Så lenge det er til eige bruk eller gåve synest eg det er heilt greitt at ting vert kopiert. Noko anna er det visst det er laga for salg. Då synest eg ikkje det er greit å verte kopiert.
Ein bør uansett fortelle kvar ein har sett ideen viss ein viser det på bloggen.

I dag har eg vore inspirert til å lage Kasparas gode konjakk-kransar.


Og desse kan virkelig anbefalast på det varmaste! Fekk tillatelse frå husbonden til å ta konjakk (for konjakk er ikkje mi greie....) Til gjengjeld fekk han smaksprøve før dei var skikkelig kalde.
Og dei lydane som kom frå han kan berre tolkast som at dei var meir enn gode!
Oppskrifta på desse godbitane finn du HER .
Må innrømme at det var ei lita tålmodigheitsprøve med trilling og fletting, men vel verdt arbeidet!

I morgon står gjærbakst for tur og då vert det ikkje laga meir for mitt vedkomande.

God laurdagskveld til deg:))

                                             Klem frå Alva

4 kommentarer:

  1. Hei Alva
    Så morsomt at du har bakt konjakk-kransene og herlig med godlyder fra mannen! Det blir en ekstra god smak på disse kakene synes jeg, og det er nok konjakken som gjør susen.
    Gode førjulsdager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Nå har jeg meiseboller i kjøleskapet - klare til frosten skal komme. Det passa fint for jeg kjøpte inne fett til kakemenn som nå steiker i ovnen. Guttene her gleder seg til de skal pynte de sistnevnte (vi maler dem enda etterpå :)

    SvarSlett
  3. Mmmm desse såg herlige ut og etter smaksprøve lyden frå gemalen måtte dei falle i smak. Å ....kor flinke du er med bakinga...gjærbakst er nok min favoritt.

    Ha nokre fine gode og smakfulle daga.

    Kjem nok snart med eit innlegg der eg linkar til deg. Håper det er greit.

    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  4. Oi oi, Baileys og konjakk masse godt man kan putte i kakene !
    Denne må jo prøves ;)
    Takk for tips.

    Ha en fin uke
    Janne

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no