fredag 28. desember 2012

SUPER JULEGÅVE



Denne supre kameraveska til å henge rundt livet var ei av julegåvene eg fekk av mine kjære!
I dag har eg vore ute og testa den. Det kan du lese om  HER .
Veska er kjempeflott, sit godt på rumpa når eg går og enkelt å få kameraet opp og ned av den sidan den har god opning. Heilt super rett og slett sidan mitt kamera er ganske tungt å bere på. No er ikkje det noko problem lenger!



Fint og vinterleg ved Hovdevatnet i dag.

Fortsatt god romjul til alle!

                                     Helsing frå Alva

                       

4 kommentarer:

  1. Så greit med ei slik veske. Jeg har også et stort Canon Eos 450D som jeg er veldig glad i, men det er litt brysomt å dra på :) Jeg har ei veske til det, men ikke slik til å ha rundt livet. Det virket som en lur "patent" :)

    SvarSlett
  2. Hei,
    Kor fint at du viser fram kameraveska di.
    Passa meg akkurat i desse tider når eg skal invistere i nytt kamera.Skal ha meg ei slik veske så eg kan henge rundt livet, det virka heilt supert.
    Takk for opplysinga om ditt kamera. Det vert Nikon på meg ( oss) også. Har bestemt oss for det no etter litt sondering. Skal bestille det i morga, dei hadde det selvfølgelig ikkje inne på lager her på Elkjøp.Men regnar med det går ganske fort å få det inn.
    Nydelig vinterbildet ved vatnet du har tatt.
    Snøven reise vel no når det blir mildvær. Hadde håpt den kunne ligge no...akkurat passe mengde. Så hadde vi sluppe å måka meir i vinter :) Men det er vel for mykje forlangt på desse kantar.

    NB! Ser du noko nytt i profilen min på bloggen??? :)

    Ha det godt så lenge Alva!!
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Og fortsatt god romjul :-)
    Takk for god kommentar inne hos meg :-) slikt varmer :-)
    Nikon vesken var kjempekjekk :-) skulle jeg hatt også ;-) kanksje ønske meg til neste bursdag :-)
    Flott bilde du har tatt :-)

    Håper du nyter dagene :-)

    Ønsker deg ett riktig godt nytt år :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Alva!
    Takk for koselig kommentar:)
    Så smart kameraveske, kjekt å ha den rundt livet,den er litt mer i veien om den henger rundt halsen.
    Flott vinterbilde!
    Ønsker deg et riktig GODT NYTTÅR!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no