onsdag 16. januar 2013

STYGGFIN LAMPE




Det er så merkelig - kvart år når jula er kasta ut får eg behov for fleire lampar. Veit ikkje om det er fordi eg vert eldre og treng meir lys eller kva det er, men det vert alltid ei mørk krå etter jul.
Og i år var ikkje noko unntak. Eit par lampar vart flytta rundt då juletreet kom i hus og ein vart verande der fordi det passa bedre slik synest eg.
Så i år som tidlegare år måtte eg på lampejakt.  Sidan eg hadde lyst på ein gammal lampe drog eg rett til bruktbutikken.
Det manglar ikkje på lampar der, men ikkje ein einaste ein slik som eg hadde tenkt meg.
Men så - etter nesten å ha gitt opp fekk eg auge på ei ledning under eit bord! Å himmel og hav for ei vakker ledning!


Har dokke sett så fin ei ledning! Og stikkontakta er av det gamle slaget og brun!
Har aldri kjøpt ei lampe på grunn av ledninga før (har rett nok ikkje kjøpt den endå - berre lånt den)
Synest resten av foten ikkje er så verst heller, full av detaljerte utskjeringar.


 Eg tenkjer femti-talet når eg ser den . Nokon som har peiling?


Men så var det slik då at der var ingen skjerm på så då måtte eg til å leite etter det også......
Blikket mitt fall straks på denne:


.......og eg tenkte -  nei, ikkje tale om .................
Men eg måtte prøve den på og jammen passa den heilt perfekt!

OG EG SYNEST IKKJE DEN ER FIN EIN GONG!!!!!!


Men så likar eg det likevel!!!!!!!!! Går det an då - å like noko ein ikkje synest er fint????????

Så dette har eg no grunda på nokre dagar - kvifor i alle dagar likar eg det når eg egentlig ikkje synest den er fin?

Har vel på sett og vis kome fram til eit svar......

For det første så har den ei himla fin ledning!
For det andre så passar den veldig godt der den skal stå - i litt nostalgiske omgjevnadar.
Og for det tredje så minner den meg om mormora mi. Kan ikkje huske om ho hadde ein slik lampe - men eg tenkjer på henne når eg ser på den. Jesusbildet er arv frå henne og bildet under er av mor mi som lita jente og hang i stova hos mormor og morfar. På andre sida av skapet har eg eit bilde av mormor.
(Kvifor såg eg ikkje at skapdøra sto litt open??)


Så eg har då kome fram til at lampa vert verande fordi den minner meg om mormor som heitte akkurat det same som meg(det ordentlige namnet mitt)  sjølv om eg egentlig ikkje synest den er fin.
(Absolutt finast med lys i)

Skal prute litt på prisen for den er litt ødelagt. Synest kanskje 150 kr for berre foten er i drygaste laget sjølv om den er antikk. Må lime den delen som pæra skal skruast ned i for den er knekt.

Synest du 150 kr for foten og 95 kr. for skjermen er litt i overkant når det er på ein gjenbruksbutikk som får alle varene gratis? Eg synest kanskje det......

Men er veldig fornøgd med å ikkje kjøpe ny lampe då!!

Onsdag allereie og midt i veka! Dagane er merkbart lysar no - i dag var det enno ganske lyst då eg drog frå arbeid i halv fem-tida! Hurra!!!

Ein fin kveld til deg som finn vegen innom meg!

                                                         Klem frå Alva

4 kommentarer:

  1. Hihi - jeg koser meg med innlegget ditt i dag. Gøy å følge tankerekka di om lampa og at du ikke likte den samtidig som du likte den. Rart det der. Jeg har også en del ting som sikkert ikke mange liker, men som for meg er fine for de vekker spesielle minner :)
    Jeg synes det er flott å kjøpe brukt for miljøets skyld. Det var kanskje litt dyrt, men jeg merker meg at mange bruktbutikker har begynt å sette opp prisene fordi de ser at det er blitt litt "inn" å handle der. Den ledningen var spesiell og fin - du kommer nok ikke til å angre på kjøpet :)

    SvarSlett
  2. Her må eg jammen le :D Du er artig du Alva. Ja, slik er det....det ein ikkje likar, likar ein fordi det minner om noko godt, trygt og viktigt.
    Prute må du...det var i dyraste laget. Ein hundrings for heile lampen må du få den for :))
    Spennande å høyre kor det går med prutinga di :))

    Nattaklem frå meg.

    SvarSlett
  3. Hei Alva!
    Takk for nok et flott innlegg;))
    Du skriv så vakkert,og artig, jo vist går det ann å like noe en ikke syns er fint:)
    Jeg falt også for ledninga, den er knallfin, men lampa er flott den også syns jeg.
    Men skal være enig i at prisen var vel stiv..
    Den passet så fint inn der den står, blir spennende å høre hvordan det går:)

    Klemmer:)

    SvarSlett
  4. Hei :-)

    Koselig innlegg om en styggfin lampe :-) elsker de skjermene jeg da! Og ledningen :-)
    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no