søndag 17. februar 2013

FORELSKA


Av og til så er det slik at eg forelskar meg litt i det eg lagar.
Og det har eg gjort no....
Ikkje berre litt heller.


Dette herlige bamsestoffet "Teddy bear picnik" frå Sanderson fann eg på bruktbutikken i fjor.
Fargane er veldig vanskelig å få rett på bilde - grønfargane er meir vårlige.
Det måtte verte ein buksedress av det....
Og eg er så forelska!!!


Buksestoffet er eit cordfløyelsstoff - også frå bruktbutikken. Har hatt det liggande ei stund
utan heilt å vite kva eg skulle bruke det til. Men har du sett - det var heilt 
perfekt i lag med bamsestoffet! Fargen er mørkegrøn.
Det er så deilig når ein finn slike uventa matcher! Så utrulig inspirerande!
Så denne vart laga i ekspressfart:)
Den er fora i overdelen med lysegrønt  rutastoff frå Stoff og Stil. Også ein perfekt match.
Størrelsen er 92.

 Detalj frå eine lomma.


På klippebordet mitt ligg endå ein vårlig kreasjon og det passar bra 
for her er det nesten vår i lufta i dag!
Deilig!

Flott og vårlig søndag til deg:)

Klem frå Alva

4 kommentarer:

  1. Skjønner godt du likte denne godt. Den var virkelig skjønn! Herlig barnestoff. Fin søndag til deg også. Her er det litt grått og trist, men vi koser oss hjemme alle fem :)

    SvarSlett
  2. Herlig bamsestoff du har brukt:)
    God søndag!

    SvarSlett
  3. Ja det var god match. Nydelige stoff i lag. Denne kreasjonen var det ikkje vanskelig å forelske seg i. Du er så flinke med syarbeida dine og å sette saman stoff.
    Ha ei god, fin veke.
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  4. Eg kan veeeldig godt forstå at du e blitt litt forelska :o)
    Kjenne te den følelsen. Blir særlig stofforelska eg faktisk.

    Du e skikkelig produktiv må eg sei. Trylle fram hærlige barneklær på løpende bånd her.
    Eg har ikkje vågd meg på å sy klær eg ennå, men det komme vel det og tenke eg :o)

    Ha ei kreativ og flotte veka!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no