onsdag 13. februar 2013

TIL SMÅ PRINSESSER


Då har alle dei rosa snurreskjørta fått seg vest
så no vert det ikkje meir rosa frå
denne kanten på ei stund!



Men eg må no innrømme at det er veldig koselig å jobbe med desse søte fargane då!
Her har eg teke det heilt ut med høg prinsessefaktor!
(Ikkje heilt topp bildekvalitet)


Kunne ikkje dy meg når eg fyrst var i sving med dette gardinstoffet. 
Synest det vart aldeles bedårande.
Her er det prinsesser både foran og bak!



Sjølv om vesten er vendbar reknar eg med at det vert denne sida ut :)
Størrelsen er 6 år.



Desse er størrelse 7 år og ikkje fullt så søte. Litt meir orange i desse.




Diggar stoffet som er i vesten - så herlig retro! Har kjøpt dette også hos AvMeg.
Orange og rosa synest eg er knallfint i lag! Sånn passe frekt og freidig!
For nokre år sidan var det ein kombinasjon som var heilt
 utenkelig. Heldigvis er det ikkje slik lenger!

Fin onsdagskveld til alle som finn vegen innom meg:))

Klem Alva

7 kommentarer:

  1. Kjempe nydelig!!!, spørst om vi lyte legge inn nye bestillinger ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! Er klar eg, Ingunn:) Er ikkje lei av rosa endå;)

      Slett
  2. Er så gøy å se det du tryller frem av stoffene, Alva. Herlige sett :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentarer hos meg.
    Så søte sett du har sydd. Kjempefint med vest til skjørtene.

    SvarSlett
  4. Sturlandesdet...kor fint. Ja dette må vær toppan av lykke for ei lita taus å sprade rundt i. Virkelig i sy modus du....kjempeflinke er du!!!!!
    Syns fargekombinasjonane er rålekre.
    Eg fekk velge farge sjølv på rommet mitt når eg var lita jente...knall rosa tak, knall gul dør med grøn dørklinke :)) Ka du byr :D Eg syns det var heilt fantastisk flott.
    Ha ein fin Fredag.
    Klem frå den fargesprakande i Svingen.

    SvarSlett
  5. Åå, så fine disse var!! :) Herlige stoff og mønster! Rosa/oransje er min favoritt!
    Om du er på Facebook så finns det en norsk retrostoff byttegruppe der! Der har jeg Kardemommestoff :)
    God helg til deg!! Klem,Randi.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no