onsdag 6. mars 2013

GLADE FORKLEKJOLAR




Her er eit par forklekjolar til frå helgas produksjon.
Dette stoffet har dei gladaste fargar eg veit!
Likar det sååå godt!!




Fora med eit vintage dynetrekk .




Dette trur eg må vere det søtaste stoffet eg har i samlinga mi!
Det er berre så utruleg yndig!
HER kan du sjå ein 
kjole laga med
same stoffet.

Takk Ingunn for at du foræra det til meg:)




Denne er også fora med eit gammalt dynetrekk.


På syrommet har eg ei nytt og litt spanande prosjekt på gong!
Prøver meg på noko nytt - det er litt tidkrevjande
så eg får sjå om det er noko eg kjem 
til å satse på. 

Men gøy er det iallefall:)
Bilete kjem snart....

Fin onsdagskveld til deg:))

Klem frå Alva


6 kommentarer:

  1. Kjempekoselige forklekjoler! Det grønne stoffet gir fin vårfornemmelse. Jeg har sydd om ei av mine gamle cordfløyelsbukser til ei lita jentebukse, og da har jeg laga lommer i samme stoff som det nederste. Gøyalt stoff.
    Fin torsdag til deg :)

    SvarSlett
  2. Du har jammen meg masse fine stoffer, det e heilt sikkert!
    Og så trylle du fram så mange nydelige klær av de.

    Du imponere stadig :o)

    SvarSlett
  3. Det er så kjekt å sjå alt du får til av dei forskjellige stoffa dine. trur du må ha eit kraftig lager. Like vakre disse som alt det andre du laga. Å helledussen kor søtt det var babysettet i innlegget under....og du har laga solhatten også...veldig fint!!!!
    Ja, no vart det for kaldt igjen. Me lyt fyre i ovnen :)
    Varm klem frå meg.

    SvarSlett
  4. Værsego, bære kjekt at det blir brukt til noko nyttig :)
    Du er no bær så flinke å "trylle " med dissa stoffa :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no