mandag 4. mars 2013

SOMMARSETT TIL BABY




Her er noko av helgas produksjon - eit søtt sommarsett til baby i størrelse 0,5- 1 år.



Ku med lappar på skinka..... Ser ikkje heilt vitsen med det - hi hi....



Lita yndig bleiebukse



Solhatt høyrer med .... Så mykje sol som vi skal ha denne sommaren så trengst det nok:)

Har laga eit par andre ting også men dei får eg ha til gode.
Kan ikkje vise alt på ein gong heller....


Tilslutt så må eg få takk for alle dei kjekke kommentarane på forrige innlegg!!
Eg er overvelda over alt det fine de skriv til meg!!
Tusen tusen takk alle sammen, det
inspirerer meg iallefall
til å halde fram
med syinga!


Ynskjer dokke ei ny flott veke - alle fine menneske som tittar innom meg:))

Klem frå Alva



5 kommentarer:

  1. Så utrolig søtt, elsker blommersene. Nydelig og sommerlig!

    SvarSlett
  2. Så herlig!! Kjente sommerlysten kom snikende nå! Og ja, vi får nok maaaaaaange soldager i år! :)
    -Mari

    SvarSlett
  3. Noko så yndig og søtt! Ja, i år synes eg at me fortjenar ein fin sommar etter mange dårlige...
    Fin dag til deg:-) mari

    SvarSlett
  4. Du lagar så utruleg fine ting.
    Dette var heilt max !

    Ha ein fin dag.
    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Så fint dette settet var :) Jeg har fått pakke ja, tusen takk :) :)
    Håper du får ei fin helg!! Klem,Randi.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no