søndag 5. mai 2013

70 - TALS SNADDER :)


Ein dag eg kom frå arbeid sto det tre posar med stoff i gangen.
Mi utømmelege kilde hadde vore der med ny forsyning:)
Hadde ikkje tid til å ta av meg verken 
sko eller jakke før eg gjekk
laus på posane!


Å himmel og hav kva som openberra seg!
Det var som om hjertet både stoppa og ville opp og ut!
Det over her er berre så fint! Fargen er ikkje heilt rett på biletet.
Gardina har allereie vore under saksa - kva eg har laga
får du sjå ein annan gong.
Nokon som vil
tippe?



For nokre år sidan hadde eg synest at denne gardina over her var heslig stygg!
Veit ikkje om eg kan seie eg synest den er FIN no heller -
men eg får seie som Tone Damli  :
eg berre ELSKAR den!!

Den skarpaste orangefargen er nærast neonfarga.
Gardina er i veldig god stand,
ikkje falma i det heile
teke!



Dette er berre ei lita gardin, men ååå så herlig!



Typisk 70- tal.
Og dette er berre noko av det som var i posane!
Takk igjen, Ingunn!

**********


Så vil eg ynskje velkommen til alle nye 
fylgjarar!

Håper de vil trivast her inne:)

Helsing Alva

6 kommentarer:

  1. Nathalie og Ingunn5. mai 2013 kl. 18:42

    :)

    SvarSlett
  2. Dånestoff - tenkt å få poser med slikt levert på døra. Da hadde jeg også latt sko være sko :) Fin ny uke til deg :)

    SvarSlett
  3. Er det mogleg?? Denne Ingunn har eg lyst til å adoptere :)
    For nåkre fantastiske hjartebankstoff! Eg lurer faktisk på om du kan gjere meg ei kjempeteneste å ta høgoppløyselege bilete av dei (glattstrokne) og sende til meg på e-post? Viss du har lyst at dei kanskje skal kome med i boka mi, altså.. ;)
    Der vil dei kome til sin plass på ein litt anna måte enn opprinneleg tiltenkt :)
    Men berre viss du vil :)
    krisoeye@yahoo.no

    Fin, fin, vintageglad veke til deg :)
    Eg gler meg til å sjå kva du tryllar fram med så flotte 70-talsstoff :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å kor spennande! Klart eg vil gjere deg den tjenesta - kan no skjøne at eg vil dei skal kome i boka di;)Her er veldig grått idag så eg ventar til i morgon med å ta bilete i håp om lysare ver;)

      Slett
    2. Så utruleg kjekt! :) Då gler eg meg til å få bilder på mail :)

      Slett
  4. Her var det jammen mykje brunt og oransje! Kan vel ikkje bli meir typisk 70-tal? Det vert vel mange spreke vesker framover no;)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no