søndag 16. juni 2013

DET TEK FORM.....


Har vore på Bjørke og styra i Postkjellaren heile dagen i dag!
Det byrjar å ta form - men mykje arbeid att!

Her kjem nokre bilde -
 det nytta ikkje med anna enn nærbilde!
Ganske kaotisk rundt!






Sjekk den søte leikekomfyren då!
Fann den i eine uthuset der inne då eg var på leiting etter noko anna:)
Den er frå 60 - talet og eg leika med den som lita jente!


Elskar den turkise fargen!
Litt rusten og slitt og manglar eine brytaren
men såå sjarmerande likevel!!




Litt rosa i "barneavdelinga"














Vert ein dag til med jobbing før eg er i mål.
Har tre vindusutstillingar igjen 
og nokre oppheng som
 må på plass.

Men reknar med at
 eg kjem i mål før
laurdag.

Kjem med fleire bilde 
utover veka.

Ynskjer deg ein fin ny veke:)

Helsing Alva.


Ps. I morgon slettar eg innlegget med pizzaoppskrifta!
Har fått søppelkommentar i dag også
med alle slags tilbud!
Så husk og kopier oppskrifta om du ikkje har gjort det allereie!
(Sjå forrige innlegg)

6 kommentarer:

  1. Hei, no har eg sikra meg pizzaoppskrifta di. Kor kjedeleg med spam. Det dukkar opp av og til hos meg også, men ikkje ofte.
    Jammen har du mykje fint å by på til neste helg.
    Med meg blir det ikkje tur til Bjørke denne gongen, får det ikkje til å klaffe.
    Vonar du har ope fleire helgar i sommar ?

    Lukke til med salget :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen fare, Anne-Mari - skal ha ope kvar søndag til og med 25.august!
      Så då håpar eg det klaffar ein anna søndag:)
      Ja veldig kjedelig med spam, men det er kun på det innlegget eg får det!
      Merkelege greier....

      Slett
  2. Wow, så mye fint du har bilder av. Synd jeg bor så langt ifra, ellers kunne jeg godt tenkt meg å tatt turen innom.

    Fin, ny veke til deg, klem.

    SvarSlett
  3. Dette ser kanonbra ut! :) Så utruleg mykje fint du har laga. Eg får vatn i munnen av alle dei lekre retrokjolane, og dei herlege 70-talsveskene skulle eg gjerne hatt :)
    Eg får dessverre ikkje tatt turen til Sunnmøre denne sommaren, så eg får heller ønske deg all hell og lukke med både opning og sal her :)
    Den leikekomfyren var heilt fantastisk sjarmerande :) Den kjem verkeleg til sin rett i Postkjellaren :)

    SvarSlett
  4. Selv om det bare er nærbilde, ser det veldig flott ut. Mange greie ting til både liten og stor. Gleder meg til å se mer, men nå drar vi snart på ferie så det blir litt stille hos meg fremover. Jeg får lese det hele når jeg kommer hjem :) Masse lykke til med salget :)

    SvarSlett
  5. Sturlandes det kor nydelig Alva...du er jammen så flike atte. Å for ein produksjon.Det har blitt eit godt lager i vinter, men det kjem nok godt med no når butikken opnar. Kor fint med den vesle ovnen...skikkelig koselig og så den prikkete kakeboksen med hjerter...vakkert!!! Du kan virkelig å dandere å få det fint. Har du hekle teppe også? Det såg skikkelig fint ut.
    Kor traudig at nokon sender søppelpost. Håper det ikkje blir meir av det.
    Lykke til vidare i klargjeringa av Postkjellaren.
    Sommarklem med regndråpar frå MarJE.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no