tirsdag 4. juni 2013

KORTBUKSE


Har lenge tenkt på at eg skulle hatt litt meir kle til gutar.
Og i går gjorde eg alvor av den tanken
og prøvde meg på ei kortbukse.


Synest den vart fin. Litt plukk å sy men ikkje verre enn at det går.
Stripete stoff er vanskeleg å ta bilde av,
det ser rett og slett uklart ut.

Stoffet fann eg på bruktbutikken for ei tid tilbake
og eg trur det er frå -70 eller tidleg -80 tal.
Passa supert til bukse!


Fann eit strykemerke i sysakene mine som eg brukte som dekor på lomma.
Anar ikkje kvar det kjem i frå, men eg trur eg har fått det.
Får av og til spennande posar med saker og ting
så eg har ikkje heilt oversikt over
kvar alt kjem i frå.

Knappane kjem frå brukt-knappelageret mitt. 



Slik ser den ut bak.
Er i gong med ein til, den er i dongeri.
Den var gøy å sy sjølv om det var litt plukkete!

Ein tur på bruktbutikken i dag resulterte i eit par fine funn!
Eit skap som skal gjerast om til disk i Postkjellaren
og eit kjempekult gammalt bord
som og skal dit!

Bilde kjem etterkvart!

Det er visst litt forvirring ute og går om kva tid vi skal opne.
Har fått mange spørsmål om eg ikkje har opna 
allereie, men det har eg alså ikkje!

POSTKJELLAREN OPNAR LAURDAG 22. JUNI KL.12.00
OG HAR OG OPE SØNDAG 23. FRÅ 12.00 - 17.00.

Resten av sommaren vert det kun ope søndagar 
og då er opningstidene 13.00 - 17.00.

Håper alle no har fått det med seg:)

Fin kveld til deg som kikar innom!

Helsing Alva.

3 kommentarer:

  1. Kjempefin bukse. Bør passe godt til noen varme sommerdager. I dag hagla det her, så her sør lengter vi etter sommeren :)

    SvarSlett
  2. Ja, du får det til du Alva. Ser ut som plukkarbeid går som ein leik for deg. Kortbuksa var kjempefin som ei finbukse.
    Blir spennande å sjå bruktfunna dine.
    Klem frå MarJE.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no