tirsdag 18. juni 2013

NY KJOLE!

Har sydd meg ny kjole til helga!
Så får vi berre håpe at det ikkje vert tropevarme
for då vert den litt i
heitaste laget!


Den er nemlig laga av velour som eg fann på
bruktbutikken for ei tid tilbake.
Mjuk og deilig - og varm!



Veldig fornøgd med resultatet
og heilt meg!!
Og så er den mitt eige
design!

Blomen som er applikert på 
er varemerket mitt - så den måtte sjølvsagt
vere med:)

Snart dreg eg og mannen til Bjørke og 
gjer ferdig utstillinga.

Og då er eg klar til helga!!


Til dei som lurer:
Eg kjem til å ha ope kvar søndag heile
sommaren til og med 
25. august!

Håper eg ser deg !
Og husk å gje deg til kjenne då ;)

Fin tirsdag ynskjer eg deg!

Helsing Alva.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ein deilig kjole.
    Eg er allergisk for Polyester så det er mange fine klede eg ikkje kan bruke desverre.
    Men eg likar å sjå det på andre.

    Lukke til med utstillinga.
    Klem

    SvarSlett
  2. Skikkeleg lekker kjole og i tillegg ser den veldig behageleg ut. Sikkert passeleg varm slik som været er no. Vi kom heim frå ei veke med sol og varme i går. Håper på ein del sol og varme her også i sommar:-) Lukke til med opninga i helga, utruleg mykje fint du har laga. Må verkeleg prøve å få tatt turen til Bjørke i sommar! Klem frå mari

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no