torsdag 25. juli 2013

HJERTESTOFF

Av ein eller
anna grunn er eg veldig
svak for stoff med
hjerte på.


Så då Trine
med bloggen Gult hus i svingen
skulle selge ein del av retrodynetrekka sine
var eg snar om å sikre meg dette
superfine dynetrekket!



Nesten eit 
heilt dynetrekk i veldig
god stand og med det søstaste
hjertemønster
på!

Er sååå fornøgd!!!



Kunne 
sjølvsagt ikkje vente
lenge med å sette saksa i det!
Ein liten snikkikk her - resten må vente
til det er ferdig:)

 Sying vert
overhode ikkje prioritert
for tida, for her er endeleg sommaren komen!
Fire dagar på rad med strålande sol 
og gode temperaturar
er jammen ikkje
kvardagskost!

Så det må 
berre nytast medan
den er her!


Håper
sola skin hos deg
 også!


Sommarhelsing frå
Alva.


3 kommentarer:

  1. Det var eit godt kjøp! Vert nok mykje fint ut av det.
    Det har vore godt med nokre skikkelege soldagar:) Men no ser det ut til å gå mot slutten på finvêret. I dag kom torebyga sigande utover mot kysten også.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  2. <3 er herlige :D

    Ser at du bor i Bjørke, nydelig plass. Veldig mange år siden jeg har vært der og da var jeg i Norangsdalen og gikk til Patchel-hytta :D
    Et sted jeg bare MÅ få kommet tilbake til en gang :)

    Ha en strålende sommer så lenge, kommer snart innom bloggen din igjen :D

    SvarSlett
  3. Hjertestoff er bare så fint -gleder meg til å se hva det blir til :) Godt å høre at sommeren har spredd seg til dere også. Her er det enda fint, men skal visst bli litt mer skyet. Det går helt fint, for da kan man jo gjøre andre ting :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no