onsdag 4. september 2013

SYR PÅ SPRENG....


 ......for å verte ferdig
med noko eg skal gje i gåve!
Og jammen ser det ut til at eg greier det:)

Kva det er lyt eg vente
med å vise til gåva er overlevert;)
Men overtransportøren var i allefall nødvendig
til quiltinga... supert ekstrautstyr til 
symaskina!




Har vore tett i mellom
innlegga frå denne kanten no, men dette 
vert nok det siste på ei stund for i morgon skal handa opererast.
Det er ingenting alvorleg - berre noko som er utslete
som skal ordnast. Men får nokre veker
med gips så då vert eg litt
"handalause".

Så med dette vil eg
ønske alle mine lesarar ein fin haust!
Eg kjem nok attende
snart;)

Helsing Alva.

6 kommentarer:

  1. Skal tru kva spennande lagar. Fine fargar på stoffet.
    Vona det går fint med operasjonen. Lukke til !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Dette vert nok eit fint babyteppe... iallfall fine fargar:)
    Angrar litt på at eg ikkje kjøpte ei maskin med overtransportør, men eg har no klart meg bra utan hittil.
    Lykke til med operasjonen!

    SvarSlett
  3. Det ser ut til å bli et flott teppe :) Håper alt går fint med operasjonen :)

    SvarSlett
  4. Dette blir en flott gave !!
    Koselig å få :)

    Sender deg en mail :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Dette blir en flott gave !!
    Koselig å få :)

    Sender deg en mail :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Så mange fine stoffer!
    Dette blir nok noe flott tenker jeg,blir spennende å se:)
    Får si god bedring med hånda og god høst!

    God bedringklem fra meg:)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no