mandag 2. september 2013

TROLLKREM


Ein dessert som
har gått litt i gløymeboka er trollkrem.
For meg er det ein barndoms dessert som eg både likte og ikkje likte.


Den ser så fantastisk god ut 
med sin lekre rosa farge og luftige konsistens!
Men eg vart alltid like "skuffa"... Kan vel sei at eg synest det i mellom bæra var godt.
Tytebæra er med sin bitre smak ikkje så veldig  barnevenleg.
Men åt det gjorde eg likevel - litt grøssande -
for det var både godt og ikkje godt
på same tid:)



Søndag vart det trollkrem til dessert.
Hadde litt tytebær ståande etter skogsturen tidlegare i veka.
Har du lyst til å sjå bilde frå den turen kan du 
klikke HER.




Og det smakte fortreffelig!
I barndomen brukte vi mjelk på men no brukar vi vaniljesaus.
Og det smakar slettes ikkje noko dårlegare -
heller tvert imot:)




Her er oppskrifta eg brukte:

7 dl.tytebær
1 dl.sukker
1eggekvite

Alt blandast i mixebolle og vispast til det er luftig og lett.

Velbekome!

4 kommentarer:

  1. Så godt det ser ut!
    Jeg elsker trollkrem:)
    Min mor pleier alltid å lage slik, og det er kjempegodt på vaffler:)

    Flotte bilder!
    Fikk veldig lyst på trollkrem jeg nå:))

    SvarSlett
  2. Tenkte på trollkrem hin dagen då eg var på skogstur med barnehagen:) Det er ikkje akkurat min favorittdessert, men eg likar godt tyttebærsylte til kjøtmat.

    SvarSlett
  3. Dette vekker minner. Husker vi lagde trollkrem på skolekjøkkenet. Husker jeg ogå ble litt skuffa første gang jeg smakte den, for den så jo himmelsk ut :) Tyttebær minner meg også om min far som elsket å plukke tyttebær :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!
    Jeg laget trollkrem for første gang da jeg tok heimkunnskap på lærerskolen på slutten av 80-tallet. Ble imponert over konsistensen, at den ble så luftig og rosa, men smaken kan jeg nesten ikke huske...Hørtes godt ut med vaniljesaus på, den er jo litt søt til de litt sure bærene! Gøy å bli minnet på sånne gamle oppskrifter:-)))))

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no