tirsdag 22. oktober 2013

ABSTINENSAR......


No har eg kraftige abstinensar....
Syabstinensar.... det er 7 veker sidan eg sist sydde noko!

 Dette søte putetrekket
ligg inne på syromet og ropar på meg i lag med 
det vesle dynetrekket under. Har såå mange planar og idear til kva
 eg skal lage at no mååå eg snart kome igong!

Fekk av gipsen for
ei veke sidan så no trenar og trenar eg handa
for å få den i gong igjen, men hjelpe meg kor tregt det går!
Utruleg kor "dau" den vert etter 6 veker i gips! Fingrane er kjempestive 
og kraftlause, men det kjem seg sakte men sikkert.
Det viktigaste er at tommelen 
virkar.......

........OG DET GJER DEN!!! HURRA:)))
Mykje trening att for å få den til å fungere skikkelig igjen,
men no har eg trua på sying snart!!




Er det nokon
som veit kva desse bitane under her er meint til?
Fann nokre posar på bruktbutikken (kjøpte berre ein for det er mange bitar
 i kvar pose) Ser ikkje ut som alle rutene er heilt ferdig broderte heller. Det låg i ein uopna pose
frå butikken så det er tydelig at det er meint til noko. 
Kvar rute måler ca. 10x10cm.

Tenkte kanskje dei 
kunne vere fine å bruke til dekor på noko
av det eg syr.



Problema eg hadde på
fotobloggen med å lagre endringar ordna seg sjølv etter ei veke.
Det rare er at eg også fekk akkurat same problem her på denne bloggen etter nokre dagar.
Merkelig.... men bra det ordna seg iallefall.


**************


Tusen takk for alle fine
kommentarar og helsingar på forrige innlegg!!
Det varmar mitt hjerte at så mange bryr seg og tek seg tid til 
å legge att helsing:) Set kjempestor pris på det!
Tusen tusen takk!

*******

Her vart det brått 
verskifte frå kaldt, klart og strålande sol til mildver og
regn som bøttar ned!!

Håper du har det fint der du er!

Klem frå Alva.

5 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar. Synes ugler er morsomme og ser nå at det er en ny trend med ugler. Spennende å følge med på siden din :)

    SvarSlett
  2. Fint at det går bra med oppattreninga av handa. Du må kje vere så
    utolmodig, det kjem seg snart og då syr du i massevis :)
    Men kan godt forstå at du er lei.

    Her var det 15,16,17 gr utover kvelden, nesten som ein vits,
    men slik er det her på våre kantar. Det er iallfall ikkje kjedeleg ver...
    Klem

    SvarSlett
  3. Abstinenser skjønner jeg godt du har - så lenge uten å sy, det merkes :) Godt å høre at tommelen ser ut til å bli bra. Det er kjedelig å trene seg opp etter en operasjon, men det må jo til. Jeg opererte kneet for noen år siden, og nå bør jeg ta det andre, men gruer meg sånn til tida etter operasjonen.... Vi får se hvor lenge jeg klarer å utsette det :)

    SvarSlett
  4. Hurra !! Må være fantastisk godt å få slippe den klompen.
    Ser deg for meg , klør etter å få sydd ;)
    Håper du kommer deg ganske fort.

    God helg !
    Janne

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at du er utålmodig etter å komme i gang med syprosjekter:)
    Godt å høre at det går framover, og med trening skal du det se det ordner seg.
    Så fint og rørende ditt forrige innlegg,og de skjønneste bilder.
    Utrolig viktig at en tar vare på hverandre og støtter hverandre i med og motgang.

    Ønsker deg ei flott ny uke!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no