mandag 23. desember 2013

ENKEL JULEPYNT


I år har eg gått for litt enkle
variantar når det gjeld julepynting.
Granbar og rognebær synest eg gjev fin julestemning.
I haust bugna det av rognebær og eg plukka ein del og putta i frysaren.
No har eg teke opp nokre av klasane og brukt i lag med
granbargreiner.
 Den gamle kjøkenvekta er enkelt pynta til jul.



 Norgesglas er både praktisk og dekorativt.
Her har eg brukt det som oppbevaring av pasta og småkaker.
Ei gammal trekasse fungerer som hylle.



 Den gamle bærplukkaren har og fått 
nokre kvastar til pynt.



 Eit par fine gaflar frå bruktbutikken
kan verte eit dekorativt 
innslag.

Leitar ein litt i skuffer og skap
kan ein finne mykje som kan brukast berre ein 
brukar litt fantasi. Heilt unødvendig 
å kjøpe nye ting!!



 Ei glaskrukke fylt med litt forskjellig
 gjev ei fin effekt.



 Denne gamle nisseskåla falt eg for då eg fann den
på bruktbutikken. Og sidan den kosta berre 20 kr var det ikkje så vanskeleg
å bestemme seg:) Fin til bl.a clementiner.


Englekoret mitt har vakse sidan sist eg viste det.
Alt på bildet er bruktfunn unnateke dei to største englane
som begge er gåver frå tidlegare.


Her er det meste klart til jul.
Etter ein hektisk dag på jobb i dag er det godt å 
no kunne senke skuldrane og legge beina høgt og vite at eg har
fri nokre dagar! Dei skal nytast!!


Ønsker alle mine lesarar, kjente og ukjente
ei retteleg god jul!

Takk for at du kikar innom til meg:)

Varme helsingar
frå Alva.


5 kommentarer:

  1. For en lur idé å legge rognebæra på frysen til jul - det har jeg ikke hørt om før. De så jo kjempefine ut.
    Tenker det blir rart uten dattera di til jul i år, men godt at hun ikke er lengre borte enn at det blir frokostbesøk :)

    Jeg prøver å huske veldig på å kose meg med mine tre, for de vokser jo så fort. I kveld sydde jeg to julestrømper til guttene. Jeg satte strykebrettet foran TV´n så jeg fikk halvveis sett filmen Hjemme alene 1 " mens jeg holdt på. Tror det er to spente gutter som spretter opp av sengene i morgen tidlig her :)

    Jeg setter kjempestor pris på alle de koselige ordene du legger igjen hos meg også.
    Håper du får en kjempefin julehøytid,
    juleklem fra Elisabeth :)

    SvarSlett
  2. Kjære Alva.
    Takk for fine gode ord og svar på mine spørsmål.
    Eg ønskjer deg og dine ei god og fin julehøgtid.

    Varm klem frå MarJE i svingen.

    SvarSlett
  3. Kjære Alva
    Det enkle er ofte det beste, vet du! Jeg synes det var nydelig julepynt og ja, pinnekjøtt det er det aller aller beste!!!!
    Tusen takk for dine alltid ekstra koselige hilsener. Ønsker deg og dine en stemningsfull, glad jul med kos og avslapning!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Kor fint du har pynta.
    Du er over gjennomsnittet kreativ !
    Eg ynskjer deg gode romjuldagar.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no