onsdag 4. desember 2013

Kyrkje,englekor og litt advent:)


Eit av mine beste bruktfunn
må vere denne julekyrkja  som eg fann på loppis i haust!
Hadde lenge vore på jakt etter ei slik kyrkje og det er vel det næraste eg har vore
hjertestans då eg fekk auge på den bak eit bord. Då sto eg bom fast i ein tett trengsel langt ut på
golvet og måtte kjempe meg fram med dei spissaste olbogar eg nokon gong har hatt! Eg heldt pusten og håpa inderleg ingen andre snappa den framfor nasa mi! Det gjekk heldigvis
bra og den vart mi til den nette sum av 30 kr.!

Og då eg for eit par dagar sidan såg at det
 gjekk ei maken for 550kr på QXL forstod eg at eg hadde gjort eit kupp!
Og eg er så fornøgd med den! Den vesle samlinga mi med porselensenglar frå bruktbutikken 
dannar eit lite englekor. Trur eg må avgårde og sjå om eg finn nokre fleire.


Synest dei er så søte desse små englane i porselen.







Dei skjøre julekulene eg skreiv om tidlegare har fått
plass på eit glasfat med ei osteklokke over seg. Alt på bildet er bruktfunn.
Osteklokka skal visst vere veldig gamal. Trur desse kulene vert 
liggande her for jammen greidde eg å knuse den siste av
 dei gyldne også! Skulle henge den på ei grein då  
klypa med opphenget som går nedi kula 
spratt ut og kula gjekk i knas.
Ergrelig!!




Den flotte terrinen frå Stavangerflint er også frå bruktbutikken.
 Har fylt den med lilla sviblar og litt naturmateriale.
Sviblane må ut av huset så snart dei kjem
i blomst sidan eg ikkje toler
lukta av dei.



Slik vart adventsdekorasjonen i år:)
Fuglen i midten er eit av mine nyaste bruktfunn.
Den har ein make også, men vart litt i meste
laget med to nedi der.


Elles har det vorte fint lite gjort av juleforberedelsar.
Energinivået er ganske lavt for tida sidan Jon Blund er sterkt fråverande.
Men det vert nok jul tilslutt likevel:)

Ute ular det rundt husveggen
og haglet piskar mot ruta. Lyn og tore har det vore også.
Godt å vere i hus!!


Takk for alle koslege kommentarar
på innlegget om dei søte kjolane frå barndomen:)


Ha det fint du som kikar innom meg;)

Helsing Alva

2 kommentarer:

  1. Ja, du var skikkelig heldig med den flotte kirka - det blir fin stemning med lysene inne. Jeg liker spesielt godt å se at du pynter med mange bruktfunn.
    Jeg fant selv tre søte engler i bruktbutikken som jeg hadde i adventskalenderen til barna. Den fineste klarte dessverre minsten å knuse. Det var en engel inni slik et ristekule med væske og "snø". Det ble mange tårer den dagen på grunn av det. Her venter vi på stormen - kjenner den rister vinduene godt alt nå :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig innlegg!
    Du var heldig som fikk tak i den kirka, jeg har også sett at de når høy pris på auksjoner.
    Har ei slik stående vi også, kanskje den skulle få komme frem når jeg ser hvor flott det ble hos deg;))
    Og så spiller de så vakker julesang;)
    Flotte julekuler også.
    Vi har fått stoer snømengder de siste dagene, noe som toppet seg i dag, med srømbrudd i flere timer.
    Så i morgen blir det nok både snørydding og forsøk på å redde snøtunge hagetrær...

    God adventshelg til deg og dine Alva!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no