torsdag 19. desember 2013

STALL AV REKVED


Sist eg var på bruktbutikken
fann eg desse fine figurane til julekrybbe.
Dei er i veldig god stand, ser nesten ubrukte ut og låg enno 
i orginaleska. På eska å bedømme er dei frå 80-90 talet, ikkje så veldig gamle
altså men utruleg fine likevel!

 
Figurane måtte få seg ein stall
elles hadde det ikkje vorte ei skikkeleg julekrybbe:)
Og då er det veldig kjekt å ha ein handyman som berre kleiar i fingrane
etter å ta fatt. Hadde liggande ein god del rekved etter sanking for ei tid tilbake og
 det kom godt med no. Stovebordet vart fylt opp med pinnar og fjøler og detaljert arbeidsteikning
 vart laga. Og ein dag eg kom frå arbeid sto stallen ferdig!
Synest den vart kjempefin!
Flinke mannen:))

(Hadde eigentleg tenkt å prøve og gjere det sjølv,men med slik iver han viste
tenkte eg at han kunne få gjere det og så kunne eg heller gjere noko anna)

Det fanst nok ikkje lyslenker 
på den tida Jesus vart fødd, men synest likevel det gjorde seg med lys inni stallen.
Fann ei bittelita batterilenke på Jernia og den passa heilt pefekt.

Figurane er så fine og detaljerte.
Halmen er frå eit julenek kjøpt på Plantasjen.
Er kjempefornøgd med
resultatet!

Det er så kjekt når ein finn slike godbitar
til ein rimeleg penge! 75 kr. kosta figurane og 29kr. for lyslenka
så det kan ein ikkje klage på!

Det nærmar seg jul med stormskritt!
Ser det er veldig stille i blogglandia så eg reknar med
dei fleste er opptekne med dei siste
førebuingane.

Håper de har tid til å senke 
skuldrane innimellom! Jula kjem uansett;)
Ønsker deg fine førjulsdagar vidare!

Helsing Alva

3 kommentarer:

  1. Åh,så fin den var. Likte kjempgodt stallen av rekved - flink mann du har :) Jeg klør i fingrene etter å sette opp krybba jeg har. Den kjøpte jeg for egne penger da jeg var student, og den kosta mye på mitt minimale studentbudsjett. Har mange fine minner knytta til den. Da eldstegutten var liten, stakk han av med jesusbarnet. Jeg var så fortvila, men så kom det til rette. Minste mini nå har store problemer med å la pepperkakehuset i fred, så ei krybbe med fine små figurer vil bli for fristende. Kanskje vi lager ei krybbe av papir i år :)

    SvarSlett
  2. Fantastisk julekrybbe. Og særleg flott når den er heimelaga !
    Eg veit ikkje om det er fordi eg er forkava, for det er eg ikkje, men blogginga fell ikkje så lett..
    finn liksom ikkje på noko å skrive om. Men det rettar seg vel vil eg vone :)

    Fredagsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Så vakker julekrybbe Alva!
    Den er helt nydelig!
    Så koselig at mannen lagde denne til deg, han er flink!
    Og vakre figurer også, synes det ble fint med lys i.
    Har tatt en runde her i blogglandia nå, får ikke sove...da kan en like så godt dra på bloggbesøk;))

    Takk for julehilsen.

    Ønsker deg og din familie en gledelig jul!
    Juleklem fra meg.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no