tirsdag 21. januar 2014

FLEIRE REDESIGNVESKER


Det har vore litt meir veskeproduksjon
i det siste. Redesigna dongerivesker denne gongen.
Dei eg hadde i fjor vart det nesten
kamp om så det er best 
å lage nok;)

 Denne er laga av eit skjørt
som var gått ut på dato for leeenge sidan
Men superfint til veske! Beheldt lommene framme som lommer
til veska, laga knapphol og sydde i knappar eg hadde i samlinga mi frå før..
Applikerte på ein fantasiblome laga av det stoffet eg 
brukte som fôr - eit knallfint
retrodynetrekk!



 Til innvendig lomme brukte eg ei 
baklomme frå ei avlagt dongeribukse i stor herrestørrelse.
Veska fekk til slutt glidelåslukking.



 Til hank brukte eg linningen av same
buksa som eg tok baklomma frå. Brukte heile linningen slik som den var.
 Festa den på utsida på begge sider som artige detaljar.



 På den sida der knappholet
på linningen er sydde eg på ein knapp maken til dei andre
berre eit nummer større.



 Denne veska er sydd av ei bukse som har
tilhøyrt dotter mi. Det står str.16 på den så då reknar eg
med ho brukte den i 14-års alderen - altså for 12-13 år sidan.
Dette var ei bukse med mange fine detaljar og veldig kjekk å sy av!
Det raude synest eg gjorde veska endå meir spanande.



 Det rette fôret til denne veska var dette 
småruta stoffet som kjem frå eit gammalt dynetrekk.


Vart rett så søtt synest eg:)



 Til hempe har eg brukt eit
hårstrikk eg hadde liggjande frå eit tidlegare prosjekt.
Festa det i buksehempa midt bak.



Fine detaljar:)


Veldig kjekke prosjekt dette!
Det er slik som dette eg likar aller best å halde på med -
lage nytt av gammalt, gje nytt liv til brukte tekstilar i 
staden for å kaste!

5 kommentarer:

  1. Du er så kreativ at det er eit syn !
    Kjempefine vesker !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Du er virkelig flink til å bruke detaljene på en lur måte! Begge var fine, men den nederste var nok min favoritt med det klare blå dongristoffet og den røde tittekanten. Super gjenbruk! Kanskje dattera vil bruke den om igjen nå som den er blitt trylla om til veske? :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine kommentarer ♥ Og takk for tips om hva porselensskålen het!

    Jeg skal fikse linken for deg jeg, legger inn både skjørtveske og olaveske. ;)

    SvarSlett
  4. Stilige Alva-vesker :) Herlig gjenbruk :)

    SvarSlett
  5. Kor stilige vesker du har laga. Du er så iderik.
    Eg har no aldeles vorte gjenbruk sjølv. Har eit lite lager med kle som skal under maskina. Må berre kåre meg til :))
    Ha det trivelig med symaskina. Ekje det deilig med snøfritt landskap ?
    Klem frå Svingen

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no