onsdag 1. januar 2014

GODT NYTT ÅR......



Så har det brått vorte 2014. 
Her vart det som vanleg skote opp enorme mengder med fyrverkeri.
Eg er ingen tilhengar av at det skytast millionar av kroner rett opp i lufta på denne måten
sjølv om eg synest det er fint å sjå på i moderate mengder.

 Det small frå tidleg kveld og til nesten ut på morgonkvisten
med topp rundt midnatt sjølvsagt. Katten var vetaskremd og gjekk i dekning sjølv 
om den så og seie er heilt døv. 




Jula har gått i turbofart med jobb,
selskap og koseleg veninnebesøk. Alt for mykje god mat
gjev ein sløv kropp så difor var det godt å ta seg ein tur i skogen i dag.
Kan ikkje tenkje meg ein bedre start på det nye året ein ein tur ut i naturen i lag 
med min kjære. Og med vårleg temperatur og snøfritt vart
det ei god oppleving.

Her har eg prøvd og fange litt av opplevinga
med kameralinsa:


 Irrgrøn mose er godt å kvile augene på.



 Utruleg kva fargar ein finn i naturen sjølv i januar.





Fekk meg litt nytt fotoutstyr i julegåve
som måtte testast ut.  Kombinert macro og telelinse er ukjent for meg
så den må eg lære meg å bruke. 


 Her er det macroen eg har prøvd.



 Sjå knuppane som står klar til å sprette ut heilt i vasskanten!



Klar og fin luft og spegleblankt vatn.



Gled meg no til å ta fatt på eit nytt sy år!
 Må berre få rydda vekk alt som har hamna inne på syromet først.....
alle kassene til julepynten og alt anna som vert til overs i jula har ein tendens til å ende opp
der inne. Ein eller anna plass må ein gjere av slike ting og sidan syromet som regel 
ikkje er i bruk i jula vert det lagerrom i staden. Men no kjenner eg 
at det klør i fingrane etter å sy -  og litt "nye" stoff har eg
liggande på vent også.


Då vil eg ynskje alle som
finn vegen innom eit godt nytt år!
Takk for at du fylgjer med på bloggen min,
og takk for dei hyggelege kommentarane som vert lagt att,
set veldig stor pris på det!

Helsing frå Alva.

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år Alva !
    Nydelege bilde du har tatt i dag.
    Tenkte at du må få vite at me har brukt oppskrifter frå deg i jula.
    Pizza ein dag og smuldre/eplepai ein annan dag !
    Nydelege på kvar sin måte, og alle likar dei.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Ja, vi er enige om det med rakettene, du og jeg. Som så mye annet vi er enige i :)
    Gleder meg til å følge deg videre i 2014. Spent på hva du skal trylle frem på syrommet. Jeg har fått sydd litt i går, og planlegger mer i kveld. Jeg koser meg sånn med dette! Fortsatt god kveld :)

    SvarSlett
  3. Hei :-)

    Godt nytt år til deg :-) Så fine bilder :-) Gleder meg til å følge deg i 2014 :-)
    Ha en fortsatt fin kveld :-)
    Klemmer ifra meg

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no