onsdag 29. januar 2014

VESKEPARADE.


To dongerivesker til ferdige.
Dette vert dei siste av dette slaget på ei stund.....
no er dongeribukselagert mitt nokså slunkent så då må eg snart på jakt etter fleire:)
 Dette var ei fin bukse i veldig
kraftig dongerikvalitet. Resultatet vart ei stødig og fin veske.
Det vart raude detaljar på denne også.....synest raudt er så fint til dongeri.



 Den fekk eit kraftig glidelås til lukking under linningen.
Men trur ikkje eg skal gjere det fleire gongar for det var vanskeleg å få til.
Mange og tjukke lag med dongeri - blant anna over gylfen - gjorde det vanskeleg å greie med
symaskina. Så akkurat der måtte eg sy til for hand.
Men er veldig fornøgd med resultatet då....



 Brukte dette koseleg hjertestoffet frå eit dynetrekk til fôr.



 Dette vart ei heilt anna veske!
Buksa er ca. 15 år gammal og veeeeldig høg i livet!
Den hadde ballonglår og smale bein.....
Ikkje alle motar som har vore
like fine nei.....







Og her er heile flokken.....


Lovar at neste innlegg ikkje vert om dongerivesker!
Men kan ikkje love at det ikkje handlar om vesker, for eg har meir
under produksjon - herleg retro denne gongen:)
Så følg med......

Ein fin kveld til deg:)

Klem frå Alva.

2 kommentarer:

  1. Flotte vesker! : ) Liker tanken på gjenbruk. Har samla mange dongeribukser som jeg har lyst til å sy nye ting av, som veskene dine feks.

    SvarSlett
  2. Sånn ei herlig samling vesker. Den med det røde hjertet var virkelig helt etter mitt hjerte ( :) ) Er enig i at det blir veldig fint med dongeri og rødt - jeg er også veldig svak for det! Ja, det været er underlig. Steder som pleier å ha masser av snø, har ingen ting fått, mens vi nesten drukner i snøen :) Jeg må innrømme at jeg liker når snøen kan ligge litt. Vanligvis pleier det jo å bli slaps her sør, og det er ikke noe greit. Nå mangler bare litt solskinn :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no