lørdag 1. februar 2014

Å DU HERLEGE RETRO!!!


Lovde i forrige innlegg 
å vise retrovesker neste gong:)
Og her kjem eit par stykker!

 Ei skulderveske laga av
eit aldeles skjønt retrodynetrekk!
Diggar blomane, fargane, prikkane, mønstert...ja alt!


 Var så utruleg heldig at eg fekk
sikra meg to slike dynetrekk hos ei dame for ei tid tilbake.
Og prisen var ingenting å seie på!

Har planar om å sy meg ein
kjole av dette stoffet - har ganske mange meter
til rådigheit sidan eg har to dynetrekk!



 Sidan stoffet er litt tynt
brukte eg eit litt kraftig lerretsstoff til fôr.
Fann eit ganske stort stykke på bruktbutikken,
ser ut som det har vore tenkt til ei liftgardin eller liknande.
Det måtte sjølvsagt verte ei lomme
med blome på:)


 Dette stoffet er og frå bruktbutikken.
Det var eit putetrekk som egentleg hadde sett sine beste dagar.
Men med slikt fantastisk mønster måtte eg berre gje det ein sjanse!
Så då vart det eit handlenett av det. Sjå kor perfekt det
passar til merkelappen min!

Skulle ønske eg fann maaaange
meter av slikt stoff - helst i perfekt stand ;)
Min favoritt!!


 Det var både flekkete, utvaska og gulna her og der,
men ved å sprette det heilt opp og bruke det frå begge yttersider unngjekk
eg dei verste flekkane. Nettet er fora med ubleika lerret 
slik at det vert litt sterkare.


Tilslutt må eg berre ta med eit par
bilde som viser kor fantastisk flott vinter vi har!
(I allefall etter mi meining....er nok nokon som saknar snøen!)
Veit at de sørpå har masse snø og uver - og dette er
ganske unormalt for å vere her på
nordvestlandet!



 Her kan eg faktisk snart leite fram hagemøblane!
(Og byte dei ut med vinterdekka til sonen i huset......!)
No har vi akkurat fått tilbake sola som har vore vekke sidan slutten av oktober!



Og i den snølause hagen fann eg desse spirane -
snøklokker klare til å sprette ut!
(Her skulle eg ha brukt macrolinsa, men den låg att inne;) )

Har ingenting i mot ein slik vinter, men med
slik stor fare for lyng og skogbrann som det er no så hadde det nok
gjort seg med litt nedbør. Her i kommuna har det vore tilløp til fleire lyngbrannar
men heldigvis har brannmannskap fått kontroll på dei i tide.
Så no er det innført totalforbod mot all bruk
av ild utandørs.


Ønsker alle ei fin helg!
Takk for at du tok turen innom
til meg:)

Klem frå Alva

2 kommentarer:

  1. Fine retrovesker:) Du er no ein reser i å sy vesker.
    Lite snø her hos meg, men forbud mot bruk av åpen ild her også.
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Skjønne retrovesker. Ja, det stoffet med de brune blomstene er jo bare et kupp! Jeg har fått kjøpt et fint dynetrekk fra Sverige denne helga. Det har også enkle, geometriske blomster på rad og rekke. Kan neste ikke vente med å få det hjem :)
    Vinteren her har begynt å regne vekk. Jeg håper det meste av snøen forsvinner, for slaps er ikke noe greit med tre barn :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no