torsdag 20. mars 2014

"Rosa på ball"......


Eg kom brått i dokkekle modus:)
Synest det er veldig moro å sy dokkekle så det kosar eg meg skikkeleg med.
 På jakt i stoffhyllene mine etter passande stoff til det formål
fann eg att dette artige stoffet her. Fann det på bruktbutikken for ei tid tilbake
men hadde heilt gløymt av det. Såg med ein gong at det måtte 
verte ein ballkjole til dokka av det.



 Måtte lage eit hårband også .....
sidan ho skal på ball må ho vere ekstra fin;)



Og ein liten pompadour til små
nødvendigheiter er kjekt å ha sjølv for ei dokke:)

Ide, inspirasjon og mønster kjem frå
bøkene til Anne Grethe Gåserud.

Litt dårleg bildekvalitet i dag men det er lite dagslys for tida.
Difor vart det ikkje store bilde heller..... for då vart dei rett og slett kornete.
Det var også vanskeleg å få fram rette fargen på stoffet...
det skal vere rosa-lilla.


Tusen takk for alle fine kommentarar
som vert lagt igjen! Eg er heilt overvelda over alt det fine de skriv til meg!
Å verte kalla gjenbruksdronning er ei stor ære, men eg veit no ikkje heilt om eg fortjener ein
så flott tittel då.....det er så mange andre flinke gjenbrukarar der ute også.
Men eg takkar og bukkar for den ærefulle tittel:))


Her bøttar det ned etter nokre
dagar med snø. Skikkeleg surt sunnmørs- vêr med andre ord.
Fint vêr til å kose seg inne iallefall.

Takk for at du kikar innom til meg....
ha det fint der du er:)

Klem frå Alva.


2 kommentarer:

  1. Wow, det var et flott sett. Fineste dukka på ballet! Likte godt kjolen. Tror jeg skal låne noen dukkeklær-bøker på biblioteket :)
    Kjenner jeg fryser litt med tanken på snø nå - håper vi slipper det før sommeren :)

    SvarSlett
  2. Nydelig arbeid !! Den vesle pompadouren er "krona på juvelen" . God helg:)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no