søndag 6. april 2014

Kjole a la 60-talet


Første kjole frå mønstrane i dette 
innlegget er testa ut og resultatat vart slettes ikkje så verst:)
 Må sei at det var med litt andakt og ærbødigheit
eg opna pakken med mønster og bretta ut det store mønsterarket.
Papiret var gulna og litt sprøtt, det knitra litt ekstra i det papiret ja....føltets litt som ei helligbrøde
å klippe i det.... Men det måtte til skulle det bli sying:) Kunne sjølvsagt teikna av mønsterdelane då....men det hadde vorte ein del arbeid. Kjolen var heilt grei å sy, bra forklaring sjølv om den 
var på svensk. Var nokre ord sleit eg litt med å forstå men skjønte det etterkvart ut i 
frå sammenhengen. Kjem nok til å gjere nokre små endringar neste gong,
bl.anna vil eg ha meir rynker på volangen og den kan med
fordel også vere litt breidare synest eg.


 Slik ser den ut bak.
Opprinneleg skulle den vere open heilt ned slik som var vanleg på 60-talet,
men eg valgte å sy den nesten igjen, sette berre igjen ei lita opning under knappen. Neste gong trur
eg kanskje eg vil sette i glidelås i staden.

Eg la også til nokre cm. på lengda for kjolane på den tida
var ein del kortare enn det som er vanleg no.

Skulle sjølvsagt hatt ein tre-åring til modell
så eg fekk sjå korleis den er på og om størrelsen stemmer sånn nokolunde.
Men det har eg desverre ikkje tilgjengeleg... vrei hovudet mitt nokre gongar for å kome
på nokon eg kunne låne, men eg kjenner rett og slett ingen med
ei jente i passande alder eller størrelse.



Måtte sjølvsagt bruke gamle knappar som
matcha med resten. Desse hadde eg i knappesamlinga mi.
Kjolen er sydd av to forskjellige dynetrekk.
Det småblomstra er ein av mine
favorittar:)



Og slik ser den altså ut på mønsteret.
Vart i grunnen ganske lik då:)

Den var gøy å sy, gled meg til å teste
ut fleire mønster:)

5 kommentarer:

  1. For ein søt kjole.
    Du er superflink !

    Ynskjer deg ei fin ny veke !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Så kjekt å se den ferdig. Den var jo kjempelik den på bildet. Liker så godt hjertelommene :) Ja, det er nok mer praktisk med en som ikke er helt åpen bak. Syntes det ble fint med knapper bak. Glidelås bak vil kanskje tynge kjolen ned litt der?
    Mønsteret ser ut til å være et godt kjøp selv om du vil gjøre litt forandringer :)

    SvarSlett
  3. Utrolig søt kjole og fine farger!

    SvarSlett
  4. Så fin den ble og moro at du er hekta på gamle mønster!
    Jeg har akkurat begynt å sy igjen, sydde meg en nattkjole av et gammelt flanelldynetrekk og blir så erta av venninnene mine, de mener det er en kjole til bestemor ;) hihi, får si den er 50-talls eller noe, tror du ikke? ;)

    SvarSlett
  5. Heia Alva!
    Ikke så verst du liksom, den er helt nydelig!:))
    Så vakkert med hvit bluse under, dette ble kjempefint!
    Og så kjekt at du har lagt ut oppskrift på pizza, den skal jeg jammen prøve, ser kjempegod ut!

    Ønsker deg ei flott påske!
    Klemmer

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no