tirsdag 1. april 2014

Klar for sommarfest:)


Tenkte eg skulle vise eit par ting til frå dokkekle-produksjonen.

 
Her er dokka pynta og klar til sommarfest sjølv om
det berre er 1. april i dag:)


 Kjolen er sydd av eit supersøtt putetrekk 
i ein tynn og lett kvalitet. Som ekstra pynt har eg sydd tre søte
 blomeknappar på overdelen. Hårbandet vart prikken 
over i-en synest eg:)


Neste antrekk er også gjenbruk.
Genseren er sydd av ein singlett som på mystisk vis har 
krympa i skapet med åra....hi hi....

Overallen er sydd av stoff frå min favoritt-dongerikjole nr 1!!!
Den kjolen kjøpte eg på salg for ca.15 år sidan - då var den tilnærma fotsid.
Etter nokre års bruk klipte eg den av rett under knea og det er det stoffet denne er sydd av.
Sjølve kjolen veit eg ikkje om eg har hjerte til å klippe i - den heng i skapet
endå sjølv om eg ikkje har brukt den siste åra.
(Har vel krympa den også....)


På syrommet er eg no i gong med
å prøve ut ein av kjolane frå eit av dei gamle mønstra eg skreiv om
i forrige innlegg. Veldig spennande....
og gøy.....:)

Takk for at du tok turen innom til meg:)
Ha det fint!

Helsing frå Alva.


1 kommentar:

  1. Fine dukkeklær. Jeg har hatt litt lite tid til å sy i det siste, kjenner det rykker i pedalfoten :)
    Gleder meg til å se det du holder på med :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no