torsdag 1. mai 2014

1. mai og snø.


Snø var varsla og snø kom....
sjølv om eg ikkje heilt ville tru på det......

Slik såg det ut då eg sto opp i dag.
Eit ganske trist syn. Stakkars vårblomane mine!
Duknakka og triste står dei der og kan ikkje anna enn 
ta i mot det som kjem frå oven.
















Heldigvis dukka sola opp etterkvart
og smelta vekk snøen.


Så vakkert kan det verte
når sola brått bryt gjennom og jagar vekk skyer og snø.
 Dette er utsikta mi frå verandaen.
Kan ikkje klage på den nei :)

Ha ein strålande 1. mai!

Helsing Alva.

4 kommentarer:

  1. Hallo, lenge sida sist.
    Lite blogging med meg i det siste. Rekk ikkje over alt :)) Merka at eg har begynt å gå dag/kvelds vakter igjen. Tek ei stund før det går seg til.
    Ja skikkelig ufyselig ver og så bikkje kaldt. No vil me ha varme heile tida så me kan ver ute å nyte dagane.
    Ha fine Maidagar.
    Klem frå Svingen.

    SvarSlett
  2. Flott utsikt ja.
    Me var på hytta i går og i dag med berre litt snø i lufta. Eg er overraska over at det var så mykje snø
    hos deg og også her ute forstår eg.
    Heldigvis et det ein sort som fær fort. Men kaldt er det ..,

    Nattaklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Aj - guffent med snø i mai, men godt den er borte nå. Vi har hatt det kaldt om natta, men heldigvis ikke snø :)
    Nydelig utsikt fra der du bor - det er som et flott maleri :)

    SvarSlett
  4. Uff!
    Det er ikke så greit med snø i mai..
    Men slik har det vært her med:(
    Er så nydelige disse fylte påskeliljene!
    Her er ikke blomstene kommet så langt ennå, det går litt trått.
    Men jeg har fått gjort litt av syprosjekter i snøværet da, sydd noen puter og cape til bunaden, så noe godt kom ut av snøværet;))
    Snakk om flott utsikt fra verandaen din da!

    Ønsker deg en fin søndag og ei flott ny uke!

    Klem

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no