tirsdag 20. mai 2014

Mønsterkupp


Eg har gjort eit skikkelig mønsterkupp!
Alle desse mønstrane vart mine etter ei budrunde på ei facebook-gruppe.
Fekk litt konkurranse men heldigvis trakk eg det lengste strået tilslutt denne gongen også:)
Og prisen vart meget akseptabel!

Alle mønstrane unntatt eit har årstal og det går frå 1969 - 1980.

Den raude over her var aldeles nydelig!
Er eg heldig kan eg få den til å passe meg med litt justering.
Str. 38 passar meg ovantil men rundt midja må det som regel str.40 til.
Men ser ut som det kan gå fint å justere den ut der.
Frå 1976.


 Og den lyseblå her.... dåååån!
Men 36 vert nok desverre litt knapt....
Frå 1970.



 Den til venstre er den nyaste, frå 1980, den neste frå -73 og den siste frå-77.



 1976



Denne var merka med 1969, altså den eldste av dei merka.
Stilig det raude settet då!


 Så utruleg søtt!!
Denne modellen skal prøvast, garantert!
Merka 1972.



 Denne fann eg ikkje årstal på men trur den må vere frå 60-talet.
Den virkar eldre enn dei andre mønstrane.
Diggar framsida, sjekk den skjønne pusen då!

Synest det er så kjekt at dei er merka med årstal slik at ein 
veit akkurat kor gamle dei er.

Kjem nok ikkje til å sy alle modellane.
Dei eg bestemmer meg for ikkje å bruke vil eg legge
inn i nettbutikken etterkvart.

4 kommentarer:

  1. Mange fine mønstre. Dei fleste er frå mi tid som ung mor... Den tida sydde eg litt også, litt til
    meg sjølv, men mest til gutane. Overalar, ytterjakker...

    Godnattklem frå Anne-Mari som i kveld har hatt skodda tett inn på huset...

    SvarSlett
  2. En hel liten skatt :)
    Det ene av mønsterne har jeg også funnet på loftet hos min mor - det fra 1969. Dessverre var mitt mønster ikke i så god stand. MIn mor sydde den blå jakke til meg da jeg var lita, men hun hadde oransje stoff og fint bånd med blomstermønster på.
    Flotte klær til både store og små her. Jeg gleder meg masse til å se hva du tryller frem :)

    SvarSlett
  3. Uuuh, hvor er de bare fine! Især er jeg vild med mønstrene fra '73 og '76! Skønt med sådanne fund - selvom du fik lidt konkurrence ;-) Bliver spændende at se, hvad du får produceret i ægte retro-stil!

    SvarSlett
  4. Den øverste modellen i svart har jeg sydd. Jeg hadde ikke stroppen rundt halsen, men ellers helt lik. Min var rustrød i tungt silkeliknende stoff, men det må ha vært i 74 eller 75.

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no