onsdag 25. juni 2014

Bryllaup.....

Sist laurdag feira vi vår dotters bryllaup.
Det vart ei flott, sterk og følelseslada oppleving!
 Her er bruda på vei ned kyrkjegolvet saman med sin far.
Sterkt og rørande.




 Brudeparet vert velsigna etter vigselen.
Presten heldt ein vakker og personleg tale.



 Saman som mann og kone for første gong.



 På kyrkjetrappa etter vigselen.



 Eit brudepar må køyre standsmessig!
Morsomt øyeblikksbilde med sløret som vert teke av vinden:)



 Så barst det til hotellet der middagsbordet
 var romantisk pynta i rosa.



 Brudas mor fekk oppdraget med å lage dekorasjonar.
Og det kosa ho seg skikkelig med;)



Brudeparet var så lukkelege og forelska at det var
aldeles rørande å sjå!


************

Til helga opnar altså Postkjellaren for sesongen, litt forsinka pga. bryllaupet.
Kjem med eit innlegg om det og litt
opplysningar nærare helga.



3 kommentarer:

  1. Så herlige bilder av nydelig brud. Tenker det var følelsesladet når hun gikk opp kirkegulvet. Bildet med sløret som flyr i vinden var gøyalt - og bilen var jo kjempetøff. Tenker jeg kommer til å nigrine når mine skal gifte seg. Heldigvis er det ei stund til enda :) Jeg passer på å kose masse med dem enda, for jeg ser at årene går så fort…
    Sommerklemmer fra meg :)

    SvarSlett
  2. Så koseleg med bryllaup :) Gratulerer til det nyvigde, lukkelege paret :) Måtte dei få mange gode dagar saman :)
    Så flott blomeoppsats du har laga! :) Ikkje rart at du fekk det oppdraget ;)
    Lukke til med opning av Postkjellaren. Der vil det garantert vere fleire titals kreasjonar som eg har utruleg lyst på :) Spørs om ikkje eg må sende ne mamma av gårde ein liten snopetur før ho tek turen lenger sørover i sommar ;)
    God sommarklem frå meg :)

    SvarSlett
  3. Vel overstått bryllausfeiring. Gratulere så mykje.
    Såg eit fint bilde av brud og mor på fb, nydelege begge to.
    Flotte bilde, blinkskot det med flygande brudeslør :)
    Lukke til med opninga denne helga !
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no