lørdag 28. juni 2014

Sesongopning i Postkjellaren


Då er det endeleg klart for sesongopning i Postkjellaren.
Bryllaup og bursdagsfeiring er unnagjort og utstillinga er klar så då er det 
berre å ta turen til Bjørke på søndag:)
 Det nye i år eit utvida lokale.
Min driftige og flinke far på godt over 80 år har slått ned ein vegg,
støypt golv, bygd oppatt veggar,  pussa,mala og laga til ei flott
og meir komplett postutstilling.



 Det gamle ærverdige pengeskapet som var i postkontoret
då det var i drift har også fått plass i utstillinga no.
Det er sabla tungt og ikkje forstår eg korleis han greidde
 å manøvrere det på plass åleine!


Litt bilde frå utstillinga:




















Synest det er veldig vanskelig å ta fine bilde av utstillinga.
Det ser så rotete ut på bilda.....det gjer det ikkje i verkelegheita!


For den som ikkje har vore på Bjørke før så 
køyrer du mot kyrkja. Der er det også greit å parkere sidan
det er veldig begrensa med parkeringsplassar hos oss.

Det vert sett opp skilt så det skal vere enkelt å finne fram.
Dessutan brukar eg å henge ut fargerike kreasjonar
så det er liten tvil om kvar eg held til:)

Ope frå 13-17.


Veret viser seg frå beste side om dagen
så då er det flott å sitje på den koselege terrassen vår og nyte
ein kopp kaffe med noko attåt!


Ønsker alle velkomne til vakre Bjørke!

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder av eit flott arbeidsresultat! Lykke til imorgen, og alle søndager i sommar!

    SvarSlett
  2. Det ser så fint ut. Masse lekker redesign. Morsomt med den utvida postutstillinga. Sikkert lurt å få samla den i en del av butikken. Masse lykke til med salget :)

    SvarSlett
  3. Dette er jo kjempeflott!
    Skulle gjerne vært der, så mye vakkert du har sydd!
    Spennende postutstilling, elsker historier om hvordan det var før:)
    Snakk om fin utsikt fra verandaen, hvem hadde ikke kunnet tenke seg å sitte der.

    Ønsker deg all lykke til og god sommer!

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no