tirsdag 1. juli 2014

Dånestoff i dånefargar :)

Forrige veke var eg innom ein
bruktbutikk her i distriktet som eg ikkje har vore på før.
Det er alltid spennande med "nye" bruktbutikkar og denne skuffa såvisst ikkje!
I det eg gjekk inn gjennom døra fekk eg auge på dette fantastiske 
stoffet i ei hylle. Tre raske skritt og stoffet var sikra:)
Det var like før eg dåna!
 Har du sett slike fantastiske fargar og mønster?
Og det beste av alt er at det var stort! To gardinlengder sydd saman til eit forheng!
Det er i veldig god stand - litt falma enkelte plassar,
men det fine er at baksida er heilt fin. Og der er
fargane veldig klare og mønsteret er
 heilt likt på begge sider.


 Heilt nydelig vannlilje....elskar denne isblå fargen!



La på målbandet slik at ein kan sjå størrelsen på lilja.
Eg hadde sjølvsagt planane klare for stoffet før eg gjekk ut av bruktbutikken
og produksjonen er allereie i gong:) Fire ferdige produkt av
 dette stoffet vart det i dag. Og endå har eg ei 
heil gardinlengde igjen!

Det er vel kanskje ikkje så 
vanskeleg å tenkje seg kva det første eg laga var;)

Får vise neste gong, må få teke nokre bilde først.
Godt å kome i gong med sying igjen....og kjekt med slike stoff
som gjev meg masse inspirasjon!

Ønsker deg fine sommardagar :)

Helsing Alva.

1 kommentar:

  1. Oj - skikkelig nydelig stoff. Jeg kjenner nesten følelsen her jeg sitter i det du fikk øye på stoffet i butikken. Jeg har også opplevd det en gang. Man iler bort så fort man kan :)
    Jeg tenker at du kanskje sydde minst ei veske? Er veldig spent på å få se :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no