fredag 18. juli 2014

Solskinnsveske


I dag vil eg prise sommaren
med ei skikkelig solskinnsveske :)
 Diggar dette stoffet som eg fann
maaaange meter av på bruktbutikken for ei tid tilbake!
Måtte sjølvsagt lage ei veske av det og kva passa vel bedre som pynt
enn ein av desse fine folkevognbussane;)



 Likar så godt denne veskemodellen.
Den er også ein av bestselgarane mine.



 Her er ein variant også laga av eit 
herleg retrostoff. Det var i sekken til "julenissen"
som eg skreiv om her.


Begge veskene er å finne i Postkjellaren.



Sånn har vi det på ein fin og varm sommardag!
Finaste plassen med flottaste utsikta!

Og til søndag er det meldt 26 grader
og strålande sol!

Velkomen til Bjørke og Postkjellaren:)


2 kommentarer:

  1. Veskene er såå fine, og for noen supre stoff. Gult er jo kult, så slike vesker må da få bein å gå på! Jeg gleder meg veldig til å forsøke meg på ei slik ei jeg også :)
    Så fint butikken ligger til ved fjorden og fjellene - det er reine "Brudeferden i Hardanger- natur". Det er jo også greit at den ligger ved veien så turistene finner fram til deg :)

    SvarSlett
  2. Der er berre så nydeleg på Bjørke. Vona du har hatt masse besøk i sommar.
    Du har så mykje spennande å kjøpe, og så flott utstilling.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no