søndag 17. august 2014

D.i.y glidelåslukking pute.


Tenkte eg skulle vise ein 
veldig enkel måte å lage glidelåslukking på puter.
Denne metoden har eg utvikla sjølv.

 Først kuttar du delane til bakstykket.
Mål størrelsen på framstykket og bruk same breidd pluss ca. 1 cm.ekstra.Greit å ha litt å gå på. 
Del høgda på to og legg til 3cm. Dvs. om framstykket er 40x40cm lagar du to delar som måler 40x23cm  (40 : 2 + 3cm). Du kan sjølvsagt ha glidelåset lavare nede, då berre justerer du slik at det passar. Overlock eller siksakk klippekanten der glidelåsen skal vere. 



 Brett inn 2,5cm på den øverste delen og press med strykejernet.



 Legg glidelåsen rette mot rette på den nederste delen som vist på bildet over.
Fest med nåler.



 Sy glidelåsen fast med glidelåslabb. Begynn heilt ute ved enden.



 Brett over mot retta og press forsiktig med strykjern.



 Legg glidelåsens andre side på øverste delen og fest med nåler.
Pass på at delane ligg ca. kant i kant på yttersidene.
Og pass på at klaffen dekker glidelåset, snu og sjekk før du syr! Den skal gå litt nedom.
Brukar du eit breidare glidelås må du kanskje brette inn 3cm.



 Start og sy ca. 3cm. frå kanten og stopp like langt i frå på andre enden.



 Så skal du feste enden på klaffen.
Snu arbeidet over til rettsida og sy frå kanten og inn mot der du starta og sy glidelåset til 
den øverste delen.



 Stopp når du er på høgde med øverste saumen, snu labben 90 grader
og sy opp til den andre saumen. Rygg gjerne heilt ned igjen slik at det er godt forsegla.
Gjer det same på andre sida. 

Brukar du eit glidelås som er kortare enn bakstykket
så syr du berre lenger innover slik at endane på glidelåsen vert skjulte.



 Slik skal det sjå ut når det er ferdig.




 Så er det berre å legge framstykket på bakstykket, nåle fast og sy.
Husk for all del og la glidelåsen vere halvegs åpen slik at du får vrengt puta:)
Reinskjer og siksakk rundt eller bruk overlock 
om du har det.

Vips, ferdig!



Og slik vart resultatet!

Håper dette vart forståelig.
Superenkelt, raskt og gjev eit veldig fint resultat!
Lukke til:)


1 kommentar:

  1. Takk for grei DIY :) Jeg pleier jo å ha konvoluttåpning bak - tenker det er rimeligere og raskere enn å sy glidelås, men det blir jo veldig fint med glidelås da :) Var forresten på et lite minimarked i går - mitt første, og det var en veldig hyggelig opplevelse. Fikk solgt mer enn jeg hadde håpet på, så nå er jeg ikke så "redd" for å dra på marked lenger. Gøy å se hva folk kjøpte - lærer jo litt om hva jeg skal sy mer av til neste gang :) Fin søndag til deg - klem :)

    SvarSlett

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no