onsdag 27. august 2014

Sesongavslutning


 Komande søndag er det siste 
dag det vert ordinært ope i Postkjellaren denne sommaren.
Men det er ei mulegheit til.....den 14.september skal kulturminnedagane 
markerast og då vil det også vere ope.
 Det har vore ein flott sesong på mange måtar.
Både gamle og nye besøkjande har vore innom dørene til oss. 
Det er utruleg kjekt å møte så mange positive og hyggelege menneske.
Det er veldig inspirerande å få så gode tilbakemeldingar
på utstillingane og på produkta.



Og veret denne sommaren har vore heilt eventyrleg!
Kun ein søndag har det ikkje vore ver til å sitje ute. Elles har den flotte terrassen
til tider vore full av gjestar som har kosa seg med kaffi og nytt
den fine utsikta.

Dette bildet er frå sist søndag.
Her pratar alle med alle og har det rett og slett triveleg!
Litt vemodig at det snart er over for i år,
men litt godt også:)


Tilbake til kulturminnedagen.
Denne dagen vert det ei litt annaleis utstilling.
Temaet for dagane er "Ei reise i tid - 200 års samfunnsutvikling"
Post- og telegrafutstillinga passar veldig godt til det temaet. I tillegg vil eg lage til ei lita
utstilling av symaskiner som viser korleis dei har utvikla seg siste 100 åra.
Symaskina på bildet over vert sjølvsagt med - det er den eldste eg har.
I tillegg har eg ei frå ca.1945, ei frå 1960, ei frå 1980,
og så får nyaste maskina mi vere med:)

Mulig eg kjem til å sy litt også;)

Eg kjem også til å stille ut litt gamalt handarbeid
av ulike slag og så vil eg ha ein del produkt for sal som er laga av gjenbrukte
handarbeid så som broderi og heklabrikker.



Håper mange finn vegen innom oss både 
komande søndag og 14. september!

Begge dagar er det ope mellom kl. 13 og 17.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarar gjer meg kjempeglad!

På grunn av veldig mykje spam måtte eg desverre stenge av for anonyme kommentarar. Vil du meg noko kan du berre sende meg ein mail på postkjellaren@hotmail.no